"Bilişsel terapi benim uzmanlık alanım Bay Daniel."
"June deyin lütfen."
"Elbette."
"Fakat daha önce de belirttiğim gibi sizin sorunlarınızın daha derin olduğunu söylemeliyim. Bilişsel terapiden ziyade şema terapisi almanız daha iyi olur."
"Siz yapamaz mısınız?" dedim sıkkınca nefes verip.
"Başlarız ama tıkanabiliriz bir noktadan sonra."
"Yine de bilişsel terapinin faydası da oldukça büyük olacaktır. Özellikle saydığınız bütün bu sorunlar-"
"Yazmak."
"Lütfen yazma yeteneğimi bana geri verin."
"Eminim öz farkındalığınız arttıkça bu konuda da iyileşme göstereceksiniz."
"Umarım." dedim gülümsemeye çalışıp.
"Biraz şu anki yaşam şartlarınızdan bahsedebilir misiniz?"
"Tek yaşıyorum, sanırım dört ay oldu." dedim başımı kaşıyıp.
"Beş miydi yoksa emin olamadım."
"Küçük bir otel odasında kalıyorum, kira falan vermiyorum. İşletme anneme aitti şimdi de dayım yönetiyor. Geçim konusunda önceden yazdığım hikayelerden gelen telifler var. Zaten öyle yoğun bir harcamam da yok. Karın tokluğuna diyebilirim yani, umarım anlatabilmişimdir."
"Anlıyorum." dedi çizelgeme birkaç not alıp.
"Ailenizden de biraz bahseder misiniz nasıl bir evde büyüdünüz mesela?"
"Ortalama." dedim.
"İki kardeşim ve ebeveynlerim dışında pek bir kimse ile görüşmüyorum. Ha bir de dayım var. Ama çok yakın değiliz."
"Çocukluk da işte-"
Duraksadım. Nasıl bir çocukluğum vardı hatırlayamadım o an.
"O da ortalama." dedim.
"Mesela?" dedi doktor.
"On üzerinden kaç verirdiniz?"
"On üzerinden on Yeonjun! Böyle devam et atış alıştırmalarına!"
"Sağol kaptan!"
"Soobin demen konusunda anlaştık."
"On verirdim." dedim gözlerimi sonunda doktorunkilere çıkarabilirdiğimde.
"On mu?" dedi şaşırmış bir şekilde.
"Ortalama demiştiniz."
"Ortalama zaten." dedim gülüp.
"Sadece on sayısını seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sardunyalar Sarnıcı. txt
Teen FictionGördün mü hiç suyun yanmasını tuzda Gördüm ben bu yaşam boyu iniltiyi Büyük bahçelerin küçük içinde Saksılardan birinde Gördüm de Uyurken uyandırılmış gibi Beni bir sardunya büyüttü belki. [yeonbin] [txt ships] [txt]