ismi unutulan bütün delilere.

241 45 78
                                    

tw: yeme bozukluğu sahneleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

tw: yeme bozukluğu sahneleri. sahnenin başlangıcına ve bitişine işaretler koyacağım ona göre okuyabilirsiniz.

"Hiçbir şey beklemiyorum, böylece hayal kırıklığına uğramıyorum."* yazıyordu çocukken okuduğum bir kitapta. O zamanlar anlamamıştım çünkü büyümeyi, mutlu olmayı, sevilmeyi ve nicelerini bekleyen bir çocuktum. Fakat, yıllar sonra, bir manası vardır diye beklediğim o öpücük ile anlam kazanmıştı bu satırlar.

Beomgyu pişmanlığını saklamaya gerek bile duymazken, ellerinin arasından yeni bir hata olarak doğarken derin bir nefes alıp tekrarladım bu kelimeleri kendime.

Hiçbir şey beklemiyorum, böylece hayal kırıklığına uğramıyorum.

Elektrik çarpmış gibi benden uzaklaştığında ıslanmış dudaklarımı yaladım. Beomgyu beni öpmüştü. Niye bilmiyorum, merak da etmiyorum. Korkuyorum. Beklemiyorum. Beklemek istemiyorum.

"June ben-" dedi tereddütle.

"Ben aslında Tae ile gelecektim buraya."

"Neden?" dedim ifadesiz durmaya çalışıp. 

"Sen yokken birkaç şey oldu."

Beomgyu pişmanlık akan suratıyla gidip yatağıma oturdu.

"Sevgili mi oldunuz?" dedim istemsizce gülerken.

"Niye gülüyorsun?" dedi çoktan gözleri dolmuştu. O an hiç ama hiç inandırıcı gelmedi.

"Komik çünkü." dedim yanına oturup.

"Sevgilin varken böyle davranma."

"Ahlaksızmışım gibi konuşma!" dedi ağlamaktan ve sinirden kızaran suratıyla.

"Sevgilim değil." dedi burnunu çekip.

Bir şey demeden oturmaya devam ettim. Yeterince sorunum vardı. Yeterince sorunlu aşkım da vardı. Beomgyu muhtemelen büyük bir kriz olarak görüyordu bunu fakat benim için öyle değildi işte. Hala penceremin yerini tutturabiliyor muyum diye kendimi test ediyordum. Hala annemi dert ediniyordum, hala nefes alıyordum. 

"Bir şey söyle." dedi önümde diz çökerken.

"Beomgyu." diyebildim.

"İnan ne olduğun ne yaptığın o kadar mühim değil ki." 

"Ne?"

"Gelip yaralarımı sarmanı falan beklemiyordum senden. Ya da başka bir sıfatla yanımda olmanı. Senden bir şey beklemiyordum. Kimseden beklemiyorum."

"Yalancı." dedi ayağa kalıp bacağıma bir tekme savurdu.

"Bir kere dürüst ol!"

" 'Hiçbir şey umurumda değil, dünya sikimde değil, siz sikimde değilsiniz.' Bir kez olsun bunlardan başka bir şey söyle!"

Sardunyalar Sarnıcı. txtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin