چــاوەڪانی بەرە بەرە ئەڪردەوە تا وای لێهات بە تەواوەتی ڪردیەوە و شۆک بوو!!
Nara pov
نەخێر ئیتر مـ من نەمردووم؟! یانی من زیندووم؟! بێگومان وادەرئەڪەوێت ڪە زیندوم!!
خێرا هەڵسامەوە بەڵام ڕێک زیرەم ڪرد!! چیڕودەدات؟!
نزیڪەی دەتوانێن بڵێم بیست ڪەس لەسەر سەرم وەستابوون هەموویان جلی سەیر و سەمەرەیان لەبەردابوو دەتوانم بڵێم شێوەشیان جیاواز بوو!!پێستیان لە ڕادەبەدەر سپی بوو!! چاوەڪانیان سوور بوو لێویان بە هەمان شێوە وەک خوێن سوور بوون!!
جلو بەرگەڪانیان بە سەردەمی ڪۆن ئەچوو!! و ڕەنیگیان سوور و ڕەش بوو!! باشە ئەمانە مرۆڤن؟! یان بوەستە مـ من لە ڪوێم؟!
سەیری دەورو بەری خۆم ڪرد ئاواش نا من لە دورەگەم؟! بێگومان وادیارە!! دوبارە سەیری ئەوانم ڪرد بەخوا زۆر ترسناك دیارن هەر جوڵەیەڪیش ناڪەن ڕێك وەك بەردن هەر بەڕاست دەبێ بەرد نەبن؟!
ڪەمێك لێیان ڕۆشتمە پێشەوە و وتم...
" سڵاو!!"٭👋 ئەم ئاماژەی بۆ ڪردن٭
بەڵام هەر بە چاو تروڪانێك دوو لە پیاوەڪان هاتن و میان قۆڵ بەست ڪرد و منیان برد!!
" هێی ئێوە چی دەڪەن؟! ئەرێ وازم لێبێنن چیڕودەدات بۆ خاتری خوااا!!"٭ هەمووی بە دەنگی بەرز وت٭
هەر لەم قسانە دابووم منیان لە بەردەم ڪەسێڪدانا و خستمیانە سەر چۆك سەیری ئەو ڪەسەم ڪرد ڪە لە بەرامبەرم مندایە بەڵام ئەو پشتی لێم بوو وە هەست ئەڪەم ئافرەتە چونڪە قژی زۆر درێژ بوو!!
پیاوەڪە" خانمەڪەم هێنامان هەروەها بە ئاگاشە"
بەهۆی قسەڪانی پیاوەڪە ئێستا دڵنیابوومەوە ڪە ئافرەتە!! بۆیە ڕوی خۆی سوڕاند و سەیری ئێمەی ڪرد هەروەها گڵاسێك خواردنەوەەڪی سووری لەدەستابوو بەڵام هیچ بە شەڕاب و شت نەدەچوو چونڪە
من دەزانم بۆنی شەڕاب وا نیە ئەمە بۆنێڪی زۆر سەیرە وەک خوێن یان شتێك لەم بارەیەوە
بەڵام بۆچی خوێن بخوات؟! بوەستە بوەستە نەڪا نەڪا ئەوانە خوێن مژ بن!!ڪۆتایم پێ هات بەخوا ڪۆتایم پێ هات!!
ئافرەتەڪە" سڵاو خاتوونی بچوك!! تۆ ڪێی؟! چی دەڪەی لە سنوری ئێمە؟!"٭بە ڕوخسارێڪی ڪوشندە٭
سنور!!
"من؟! من نارام وە خۆشم نازانم چی دەڪەم لێرە تەنها ئەوەنە ئەزانم ئەو ڪەشتیەی ڪە من تیابووم بەهۆی گەردەلولەوە تێك شڪا و نقوم بوو منیش ئەوڪاتە بێ هۆش بوو ئێستا.ش خۆم لێرە بینیوەتەوە!! بەڵام منیش پسیارێڪم هەیە ئێرە ڪوێیە هەم ئێوە ڪێن لە مرۆڤی ئاسایی ناچن؟!"٭ بە گومانەوە٭
هەمووم بە ڕاستی وت نامەوێت بە درۆ خۆم بخەمە نیو ڪێشەوە!!
ئافرەتەڪە خۆی نزیك ڪردەوە لێم و هاتە ئاستی من و گوتی..
YOU ARE READING
≍∘∆ســـــێــگـــۆشـــەی مــــەرگـ..∆∘≍ J.JK✔
Fanfictionئــایە هیچ ڪات گوێتان لە سێگۆشەی بــەرمۆدە یان سێـگۆشــەی مــەرگ بوە؟! جۆرك لە ئــەفســانــەڪان ئــەڵێن ڕاســتیە!!لە نـێو چــەقــی سـێگۆشــەڪەدا جـیـهانــێڪــی نــادیار هــەیــە ڪــە هـــاتـــاوەڪــو ئــێســـتــا هــیــچ ڪــەســێــك نــەیــدۆزیــەوە...