∇≍بــــەشــــے چــــوارەمـــــ...≍∇

1K 146 50
                                    


سەری لەسەر چۆڪەڪانی حەساندووەتەوە دڵۆپ دڵۆپ فرمێسك ئەڕژێنێ بە بێدەنگی تەنها و تەنها هەناسە بڕ لە ئازار و نیگەرانی و ترسەڪەی ئەبیسترێ!!

بیر ئەڪاتەوە بۆچی گوێی لە قسەڪانی ئەوان نەگرت؟! بۆچی ئەوەنە سەڕەڕۆ بوو؟! ئێستا ئەوان دەبێ چ هەستێڪیان هەبێت لە دووری تاقە ڪچەڪەیان!!ئەو بەڵێنی پێدان بگەڕێتەوە بەسەلامەتی!! ئەو بەڵێنی پێدان ڪە دوبارە وەك ڕۆژانی پێشتر لەسەر یەك سفرە ڪۆببنەوە!!

بەڵام شڪا!! بەڵێنەڪەی شڪاند!! ئێستا لە دۆزەخێك دایە تەنها خودا دەتوانێت دەری بهێنێت لەم دۆزەخەی تێڪەوتوە!! بیریان ئەڪات بیری سەرزەنشت ڪردنەڪەی دایڪی ئەڪات لەسەر ڪارە نابەجێیەڪانی!! بیری بۆڵە بۆڵە ڪانی باوڪی ئەڪات لەسەر جلەڪانی!! بیری قشتیەڪەی هاوڕێیە ڪەی ئەڪات ڪە ئێستا نازانێت مردووە یان زیندو!!بیری پڕۆفیسۆرە شێتەڪەی ئەڪات!! بیری هەمووان ئەڪات!!

بە ماندووێتی سەری بەرز ڪردەوە و سەیری ئەو ژوورە تاریك و ترسناڪە ئەڪات ڪە یەك پەنجەرەی بچڪۆڵەی تیایە تەنها بۆ ڪەمێک ڕوناڪی!!

بەڵام هەستی بە دەنگێڪی سەیر ڪرد سەیری ئاراستەی دەنگەڪەی ڪرد شۆک بوو لە هەمان ڪاتدا ترسا بەڕادەیەك یەك بە ڪۆشڪەڪە هاواری ڪرد!!

چونڪە مارێڪی گەورەی ڕەش ڕێك لە بەرامبەری بوو و ئەهاتە پێشەوەی لێی!!

نارا" نا تڪایە نامەوێت بە دەستی تۆوە بمرم!! هێی ڪێ لێرەیە تڪایە یارمەتیتم بدەن ماری لێیە!! ئەرێ لەگەڵ ئێوەمە تکایە یارمەتیم بدەن!!"٭بە هاوارەوە٭

ئەوەنە بەدەنگی بەرز هاواری ئەڪرد لە تاو ژیانی خۆی ئەوەی بیبینیبا بەزەی پیا ئەهاتەوە!!

لە لایەڪی تر

لە قوڵ ترین خەودا بوو بەڵام بەهۆی قیژەی ئەو ڪچە بچوڪەی ڪە لە ژێرزەمینەڪەدایە ڕاچەڵەڪی!!

جونگکووک" چ نەفرەتیەك ڕووئەدا و خەوە خۆشەڪەم لێ تێك ئەدا!!"

هەڵسا و بەرەو درەوە بەڕێڪەوت بە توڕەی و لە توڕەیدا چاوەڪانی سوور سوور ببوون!!

بەرەو ژێر زەمینەی ڪۆشك بەڕێڪەوت  بینی هیچ پاسەوانێك لەوێ نیە!!

جونگکووک" ئەم نەفرەتیانە بۆ چ دۆزەخێك ڕۆشتون؟!"
نارا" ڪەسی لێیە تڪایە یارمەتیم دەن تڪاتان لێدەڪەم یارمەتیییی!!"٭ بە هاوارەوە٭

جونگکووک  سەیری لای دەرگای زیندانەڪەی ڪرد و شمشێرێڪی بینی خێرا هەڵی گرت بۆ خۆ پاراستن و  ڕۆشتە نێو زیندانەڪە و بەرەو ژوری نارا بەڕێڪەوت و شۆک بوو بەوەی بینی خێرا ڕۆشتە ژورەوە و گوتـی..

جونگکووک" نەجوڵێی!!گەمژە پێم وتی نەجوڵێی ئەگەرنا گەرێنتی مانەوت لە ژیان ناڪەم!!"

نارا لە شوێن خۆی وەستا و تەنها سەیری پێش خۆی ئەڪرد هەموو لەشی ئەلەرزی چونڪە ئەو فۆبیای بە مار و حەشەراتەڪان هەیە!!

≍∘∆ســـــێــگـــۆشـــەی مــــەرگـ..∆∘≍  J.JK✔Where stories live. Discover now