لە نێو ئەم ژوورە گەورەیەدا خەریکی هاتوچۆ کردنە بە بێ ئۆقرەی...لەکاتێکدا ئەوانەی ئەوێ بەهۆی ئەوەوە کەمێکی تر نابا مێشکیان ئەتەقێ..
نامجون" هێی پیاو دە کەمێک هێمن ببەوە بەڕاستی سەرم گێژی خوارد!!"٭بە بێزاری٭
جونگکووک" چۆن هێمن ببمەوە نامجون نازانی چ دۆزەخێک بەرەو ڕومان یێت؟!"
جین" بەڵام هێشتا ئاشکرا نیە کەوا ئەو کردویەتی یان کەسێکی تر؟!"
یونگی" جین ڕاستدەکات پێویست ناکات ئەوەنە خۆت نیگەران بکەی"٭دەیەویست ئارامی بکاتەوە٭بێ گوێدان بەوان هێشتا هەر خەریکی هاتوچۆ کردن بوو تاوەکو...
لەپڕ...کەسێک خۆی کرد بە ژووردا...
جێنی" جونگکووک!!"٭ بە ترس و دڵڕاوکێوە٭
هەموویان سەرنجیان ڕۆشتە سەر جێنی ترساو...
.
بە خێرای بەرەو ئەو شوێنە ئەڕۆشت کە ئەیویست تا گەشت خێرا ڕۆشتە ژوورەوە و بینی پەنجەرەی ژوورەکە شکاوە بەهۆی بەردێکەوە و لەگەڵ ئەوەش پارچە کاغەزێک لە دەستەکانی جیسوو.دا بوو!!
بەخێرای بەرەو لای جیسوو ڕۆشت و کاغەزەکەی لێوەرگرت کەوا لەسەری نوسرابوو..
ئاگاداری خێزانەکەت و پشیلە بچوکەکەت بە!!
کەوا بە خوێن نوسرابوو!!جونگکووک بە شۆکەوە سەری هەڵبڕی و سەیری جیسوو.ی کرد کەوا لەبەرامبەری وەستاوە و ترس بە ئاشکرایی لە ڕوخساری بەدی ئەکرا نامجون خێرا کاغەزەکەی لەدەست جونگکووک دەرکرد و خوێندیەوە...
نامجون" بەنەفرەت بی!!"٭ کاغەزەکەی فڕێدا٭
جیسوو" پێویستە هەتا زووە دەست بە جوڵە بکەین ئەگەرنا کارەکان زۆر خراپ دەبن!!"
جین" بەڕای من خێرا هۆشداری بدەین بە خوێنمژەکان تاوەکو لە ماڵەکانیان نێنە دەرەوە"
لیسا" بەڵام هیچ لە شتەکان ناگۆڕێ جین لەماڵەوە بن یان دەرەوە ئەو کاری خۆی ئەکات.."
جین" کەواتە چی بکەین ئەگەر تۆ ڕێگە چارەیەکی ترت هەیە پێمان بڵێ؟!"٭ بە توڕەی٭جەیهۆپ" ئێستا کاتی دەمەقاڵێ نیە هاوڕێیان پێویستە بیر لە پلانێکی باش بکەینەوە"
.
.بە هێمنی دەرگای ژوورەکەی کردەوە تاوەکو نەبێتە هۆی پچڕاندنی خەوە خۆشەکەی ئەو کیژۆڵەیە...
بە هێمنی بەرەو ڕووی ئەو ڕۆشت و ڕۆشتە بەرامبەر ئەو وەستاو دواتر خۆی خستە ئاستی ئەو لەسەر چۆک دانیشت و سەیری دەکرد زۆر بە سەرنجەوە لەهەمان کاتدا زەردەخەنە لەسەر ڕوخساری لەنەدەکەوت...
بەڵام کاتێک بیری هاتەوە کەوا چ کارەساتێک ڕویانی تێکردوە ئەمە وای کرد زەردەخەنەی لەسەر لێوەکای لابچێت و نیگەرانی لە ڕوخساری بەدی بکرێ...
جونگکووک" بۆچی دەترسم ئازارت پێبگات؟!بۆچی دەترسم لێم دووربی؟! ئایە ئەم جۆرە هەستانە چین کەوا هەمە؟! بۆچی دڵ و دەرونی منت بۆخۆت ڕاکێشاوە ئایە ئەوەنە بۆتۆ ئاسانە؟!"٭لەهەمان کاتدا دەستەکانی بە ڕوخسارە نەرمەکەی دا ئەهێنا٭
YOU ARE READING
≍∘∆ســـــێــگـــۆشـــەی مــــەرگـ..∆∘≍ J.JK✔
Fanfictionئــایە هیچ ڪات گوێتان لە سێگۆشەی بــەرمۆدە یان سێـگۆشــەی مــەرگ بوە؟! جۆرك لە ئــەفســانــەڪان ئــەڵێن ڕاســتیە!!لە نـێو چــەقــی سـێگۆشــەڪەدا جـیـهانــێڪــی نــادیار هــەیــە ڪــە هـــاتـــاوەڪــو ئــێســـتــا هــیــچ ڪــەســێــك نــەیــدۆزیــەوە...