لەگــەڵ دەنگی قیژەی ئافرەتێک ڕاچەڵەکین!!
نارا" چیڕوودەدات؟!"٭بە شڵەژاوی٭
جونگکووک" نازانم تۆ لێرەبە من ئەڕۆم تاوەکو بزانم چ نەفرەتیەک ڕووئەدات!!"٭هەڵسا و بەرەو دەرەوە ڕۆشت٭نارا" منیش دێم!!"
هەڵسا و ویستی بەرەو لای جونگکووک بڕوات بەڵام جونگکووک ڕێگری لێکرد و گوتی..
جونگکووک" بۆ هیچ شوێنێک نایێت نامەوێت بکەویتە نێو مەترسیەوە نارا!!"٭بە هێمنی قۆڵەکانی گرت٭
نارا" ئایشش باشە بەڵام زوو بگەڕێوە و بۆم باسبکە ئەگەرنا لە مەراقە ئەمرم خۆت دەزانی چۆنم؟!"٭بە بێزاری٭
جونگکووک" دەزانم دەی.."٭زەدەخەنەی کرد٭جونگکووک بەرەو دەرەوە ڕۆشت و نارا.ش ڕۆشتەوە سەر بێدەکەو گۆشەیەکی لەباوش گرت و سەیری بەردەمی ئەکرد...
.
جونگکووک" چی ڕودەدات؟!"
هەموویان لە دەوری شتێک کۆببوونەوە و هەرکە گوێیان لە دەنگی جونگکووک بوو کەمێک دوورکەوتنەوە بەڵام کاتێک جونگکووک ئەو دیمەنەی بەردەمی بینی شۆک بوو!!
خونمژێکی ئافرەت لە نێو خوێندا نوقوم بووە و پارچە پارچە کراوە!!
لەوکاتەدا میرا واتا دایکی جونگکووک و پوورەکانی و هەموویان هاتن و شۆک بوون بەو دیمەنە!!
میرا" چـ چ دۆزەخێک لێرە ڕوویداوە!!"٭بە هاوارەوە٭
تای" جونگکووک؟!"٭سەیری کرد٭جونگکووک بەهۆی شۆکیەوە هیچ وەشەیەکی نەدەوت بەڵام تای ڕۆشتە لای و دەستی لەسەر شانی دانا و وایکرد بەهۆش خۆی بێتەوە!!
لیسا" تا دێت کارەکان ئاڵۆزتر دەبێت!!"
جیسوو" دایکە تۆ پورە میرا و پورە میسوو بڕۆنە ژوورەکانتان!!"
میسوو" بەڵام پێویستە بزانین کێ ئەمەی کردووە جیسوو؟!"
تای" دایکە ئێمەش ئەوە نازانین تاوەکو لێکۆڵینەوە نەکرێ دەی ئێوە بڕۆن و مێشکتان بەمەوە سەرقاڵ مەکەن!!"
میرا" جونگکووک!!"جونگکووک بۆ نەختێک چاوەکانی داخست بەهۆی توڕەیەوە و بۆ ئەوەی کەمێک ئارامببێتەوە و سەیری دایکی کرد و گوتی..
جونگکووک" دایکە ئێوە بڕۆن بخەون دەی خۆم گرینگی بەمە دەدەم!!"٭بە زەردەخەنەیەکی ساختە٭
میرا سەری بە بەڵێ جوڵاند و دواتر لەگەڵ دوو خاتوونەکەی تر ڕۆشتن
جونگکووک" خێرا ئەم لاشەیە لێرە بەرن و لە شونێک فڕێی بەن!!"٭سەیری هەموو ئەو خزمەتکارانەی ئەوێی کرد٭"وە هەروەها نامەوێت ئەم بابەتە لە کۆشک و دەرەوەی کۆشک بڵاو ببێتەوە ئەگەر یەک وشەش دەربارەی ئەم بابەتە بدرکێنن ئەوا سەری پەل دەدرێ تێگەشتن؟!"٭وەشی کۆتای بە هاوارەوە وت٭
هەموویان" فەرمانتە خاوەنشکۆ"خێرا لاشەکەیان لەوێ لابرد و جونگکووک.یش بەڕێکەوت بۆ ئەو شێوێنەی کە دەی ویست و ئەوانی تریش لەدوای ئەو بوون..
ESTÁS LEYENDO
≍∘∆ســـــێــگـــۆشـــەی مــــەرگـ..∆∘≍ J.JK✔
Fanficئــایە هیچ ڪات گوێتان لە سێگۆشەی بــەرمۆدە یان سێـگۆشــەی مــەرگ بوە؟! جۆرك لە ئــەفســانــەڪان ئــەڵێن ڕاســتیە!!لە نـێو چــەقــی سـێگۆشــەڪەدا جـیـهانــێڪــی نــادیار هــەیــە ڪــە هـــاتـــاوەڪــو ئــێســـتــا هــیــچ ڪــەســێــك نــەیــدۆزیــەوە...