بە دڵخۆشیەوە بە ڕێڕەوەڪەدا ئەڕۆشت تا سەرنجی ڕۆشتە سەر ئەوڪەسەی بەرامبەری ڪە لەگەڵ خزمەتڪارەڪەی بەرە و لای ئەو دێنهەرڪە لێی نزیك بوویەوە چەماوە وەك ڕێزك و گوتی..
جیسوو" بەیانی باش خاوەنشڪۆ"٭بە ئاسایی٭
هەستی بە خەمبار بوون ڪرد لەبەرامبەری چونڪە بەڕاستی نەدەبوو ئاوا توڕە با چونڪە ئەو تاڪە ڪەسە زیاتر لە هەمووان لایەنگری و پاڵپشتی ئەو دەڪات!!
جونگکووک" مادلین تۆ بڕۆ!!"
مادلین چەماوە وەك ڕێزێك و ویستی بڕوات بەڵام...
جیسوو" بوەستە من فەرمانم پێ ڪردی ڪە بڕۆی؟!"٭برۆیەڪی بەرز ڪردەوە٭
مادلین" بەڵام خانمەڪەم..."
جونگکووک" بۆچی ئاوا هەڵسوڪەوتم لەگەڵ ئەڪەی ئەی من داوای لێبووردنم لێت نەڪرد؟!"
جیسوو" بە داوای لێبووردنێك دڵ چاك نابێتەوە!!تۆ دڵی منت شڪاند!!"
جونگکووک" داوای لێبووردن دەڪەم جیسوو...تڪایە لێم خۆش بە هەم من بەڕاستی ئەوڪات زۆر توڕەبووم بۆیە هاوارم ڪرد دەی لێم خۆش بە تڪایە!!"بە قشتی٭جیسوو بە ڕوخسارە مناڵانەڪەی بۆ ساتێك ویستی لێی خۆش بێ بەڵام هەردوو قۆڵی لەیەك ئاڵاند و سەری بەرز ڪردەوە بە فیزەوە گوتی...
جیسوو" ڕەتګرایەوە!!
جونگکووک" ئەگەر چاوەڕێیت لەبەردەمت چۆك دابدەم ئەوە مەحاڵە!!"
جیسوو" بەڵام بۆ نارا مەحاڵ نیە وایە؟!"
جونگکووک" جیسوو!!"٭وەك ئاگادار ڪردنەوەیەك٭
جیسوو" باشە باش تەواو لێت خۆش بووم بەڵام جارێڪی تر شتی وا...."
جونگکووک" باشە تەواو جارێڪی تر من ئاوا بێڕێزانە هەڵسوڪەوت ناڪەم پەیمان بێ!!"٭ بە قشتی٭هەردووڪیان پێڪەنین و جیسوو باوشی لە جونگکووک دا و مادلین زەردەخەنەیەی ڪرد...
جیسوو" ئێێ نارا چۆنە ئایە قسەت لەگەڵ ڪردوە!!"٭ڪەمێک بە چرپەوە٭
جونگکووک بە گوێ بیستنی ناوی نارا ڪەمێک نیگەران و خەمباری لە ڕوخساری بەدی ئەڪرا...
جیسوو" ئمم دیارە هەواڵەڪان باش نین!! مادلین تۆ دەتوانی بڕۆیت!!"٭یەڪەمین جار بە نیگەرانی دواتر بە زەردەخەنە ګۆتای بە قسەڪەی هێنا٭
مادلین چەماوە وەك ڕێزێك و ڕۆشت جیسوو.ش قۆڵی لە قۆڵی جونگکووک ئاڵاند و بەڕێڪەوتن...
جیسوو" چیبووە بۆم باس بڪە"
جونگکووک" ناتوانم هیچ قسەیەڪی لەگەڵ بڪەم یەڪسەر توڕە ئەبێ و منیش خۆم پێ ڕاناگیرێ و وەك ئەو توڕە دەبم و بەم شێوەیە نە ئەو لە من تێئەگە نە من!!"٭بە خەمباری٭
جیسوو" ئاوا ڪەواتە بابەتەڪە توڕە بوونە همم لەوانەیە ئەوەیان بە من چارە بڪرێت!!"جونگکووک وەستا لە ڕۆشتن و سەیری جیسوو.ی ڪرد و گوتی...
جونگکووک" چۆن؟!"
جیسوو" دەڵێ تۆ من ناناسی جیۆن ئەوەنە ڕەشبین مەبە من قسەی لەگەڵ ئەڪەم!!"
جونگکووک"وای لە دادە جوانەڪەی خۆم کچێ من قوربانی تۆ بم!!"٭ماچی نێو چەوانی ڪرد٭
جیسوو" هێواش هێواش!!"٭ پێڪەنی٭
ESTÁS LEYENDO
≍∘∆ســـــێــگـــۆشـــەی مــــەرگـ..∆∘≍ J.JK✔
Fanficئــایە هیچ ڪات گوێتان لە سێگۆشەی بــەرمۆدە یان سێـگۆشــەی مــەرگ بوە؟! جۆرك لە ئــەفســانــەڪان ئــەڵێن ڕاســتیە!!لە نـێو چــەقــی سـێگۆشــەڪەدا جـیـهانــێڪــی نــادیار هــەیــە ڪــە هـــاتـــاوەڪــو ئــێســـتــا هــیــچ ڪــەســێــك نــەیــدۆزیــەوە...