زۆر به قشتی لەدوای ئەودا ڕێی ئەڪرد و سەرنجی تەنها لەسەر قاچەڪانی بوو لەڪاتێڪدا ئەو ڪەسەی بەردەمی زەردەخەنە ئەڪات و دڵخۆشە!!
بە لا چاوێك سەیری دواوەی ڪرد بزەیەڪی جوانی ڪرد و دوارتر دووبارە سەرنجی پێشەوەی دا تا لەناڪاو وەستا و وای ڪرد ئەو پشیلەی دواوەی خۆی پیا بڪێشێت!!
نارا" ئای ئای ئای سەرم!!..ئەرێ تۆ گەمژەی بۆچی ئاوا لەناڪاو ڕائەوەستی؟!ئایش ئازاری هەیە خۆ ئەڵێ بەردی بەرد!!"٭بە نوزەوە٭
بە زەردەخەنەوە ئاوڕی دایەوە وسەیری ڪرد لەڪاتێڪدا نارا دەستی لەشوێنی ئازارەڪە دانا وە و ئەبۆڵێنێ!!
جونگکووک" خۆت ئاگات لە بەردەمی خۆت نیە و سڪاڵاش ئەڪەی خاتوون؟!"٭بە پەنجەی ئاگادار ڪردنەوەی لەسەر دا٭
نارا" نەبابە؟!یانی من لە خۆڕا سڪاڵائەڪەم بەڕێز جیۆن؟!"٭بە توڕەی٭
جونگکووک" واز لەوە بێنە پێش ئەوەی بڕۆین بۆ سەر خوانی ئێوارە دەمەوێت چەند شتێڪت پێ بڵێم!!"نارا بەهۆی قسەڪەی خۆی ڕێك ڪردەوە...
نارا" ئمم باشە چی هەیە؟!"
جونگکووک" ئەوڪاتەی ڕۆشتینە ژوورەوە هەرچیم وت بەگوێم ئەڪەی چونڪە تۆ لەلای دایڪم یان بڵێم شاژنی دایك خزمەتڪاری تایبەتی منی باشە؟!"
نارا" چی؟! جونگکووک تۆ نەت....!!"٭بڕی٭
جونگکووک" دەزانم وتم وەك خزمەتڪار نابی بەڵام دەبێ بۆ ئێستا ئاوا بیت تا دایڪم بەهەڵە تێنەگات!!"
نارا" یانی ڕۆڵ بگێڕم باشە دەی ڕازیم!!"٭زەردەخەنە٭
جونگکووک" ڕۆڵ چیە؟!"
نارا" بۆ نازانی؟! یان لە شوێنی ڪەسێڪی تر قسەئەڪەی وەك بڵێی ئەویت بەڵام ئەو نیت تێدەگەی مەبەستم چیە؟!"
جونگکووک" نچ نەخێر"نارا" ئایشش وازی لێبێنە دەی بابڕۆین من برسیمە!!"٭بە قشتی٭
جونگکووک" باشە دەی!!"٭زەردەخەنە٭هەردووڪیان بەڕێڪەوتن بۆ ژووری نانخواردن...
دەرگاگەورە ڕەشەڪە ڪرایەوە و جیۆن جونگکووک.ی خوێن مژ و نارا.ی مرۆڤ دەرڪەوتن و وایان ڪرد هەموویان سەرنجیان بڕواتە سەر ئەوان!!
جونگکووک" سڵاو لە خێزانە جوانەڪەم!!سڵاو لەتۆش دایڪە!!"٭یەڪەمین جار ئاسایی بوو دواتر چەمایەوە٭
جونگکووک~ بچەمێوە نارا!!~
نارا شۆك بوو چونڪە دەنگی جونگکووک لە نێو مێشڪیان دەزرینگایەوە!!سەیری جونگکووک.ی ڪرد و جونگکووک بە دەست ئاماژەی پێ ڪرد بچمێتەوە ئەویش خێرا چەمایەوە و دواتر ڕێك بوویەوە!
نارا~ ئەمە چۆن توانی لە مشێڪم دا قسە بڪات؟!~
جونگکووک~ئەمە جادووە خاتوون~بزەیەڪی جوانی ڪرد و وای ڪرد سەرنجی نارا بۆخۆی ڕابڪێشێت بەڵام زوو بزەڪەی نەما و نارا.ش سەرنجەڪانی لەسەر لابرد
نارا~واهـ نەمزانی ئەو هێزەشت هەیە یانی هەموویان دەتوانن بە مێشک قسە بڪەن؟!~
جونگکووک~دەزانی زۆر دەڵێ؟!~
نارا~ باشە باش خۆ هیچمان نەوت~
YOU ARE READING
≍∘∆ســـــێــگـــۆشـــەی مــــەرگـ..∆∘≍ J.JK✔
Fanfictionئــایە هیچ ڪات گوێتان لە سێگۆشەی بــەرمۆدە یان سێـگۆشــەی مــەرگ بوە؟! جۆرك لە ئــەفســانــەڪان ئــەڵێن ڕاســتیە!!لە نـێو چــەقــی سـێگۆشــەڪەدا جـیـهانــێڪــی نــادیار هــەیــە ڪــە هـــاتـــاوەڪــو ئــێســـتــا هــیــچ ڪــەســێــك نــەیــدۆزیــەوە...