"Bu çocuğu yarın sabah evimde istiyorum."

2.1K 125 24
                                    

Yazar Ağzından

"Lütfen canımı bağışlayın efendim. Son bir hafta istiyoruz sizden."

Alfa önündeki orta yaşlı adamın konuşmasıyla çenesini sıktı.

"Patronun olacak adama fazlasıyla zaman verdim Sungwon. Ama hâlâ sorumsuzluk yapıyor. Burdan sağ çıkmanıza izin verecek miyim sanıyorsun bu sefer?! O piçin de elime geçmesine az kaldı."

Önündeki bedenin iki yanındaki adamlara rağmen ayaklarına kapanıp yalvarmaya başlamasıyla göz devirip itti onu genç alfa.

"Yemin ederim bu son efendim bir yerden para bekliyoruz haftaya elinizde olacak. Yalvarırım efendim."

Alfa onu umursamayıp yanındaki adamına işaret verip ayağına kapanan adamı kaldırmasını sağladı.

Adamı tekrar karşısında ayakta tuttuklarında silahını alıp adamın başına nişan aldı.

Tetiği çekecekken adam tekrar konuştu,

"Efendim patronumun b-bir yiğeni var onu onu rehin alabilirsiniz. Yeterki biraz daha zaman verin bize. "

Duyduğuyla kaşlarını çattı Jungkook. Yaptığı alçaklık yetmezmiş gibi ortağını satıyordu.

Sinirine daha fazla hakim olamayıp kafasına sıktı önündeki alçağın.

"Namhung denen alçağın yiğeni var mı gerçekten araştırın hemen."

Sertçe yanındaki adama seslendi.

"Efendim insanlardan gizlediği ve kimsenin bilmediği bir yiğeni var." Adamının uzattığı dosyayı alıp açtı .

Öldürmek üzere olduğu adamla ilgili herşey bir dosyanın içindeydi. Bir yiğeni olduğunu görmemişti .

Gelen fotoğrafla başını çevirip eline aldı. Bu da neydi?

Gerçek bir insan mıydı burdaki yoksa bir melek mi?

Niye böyle düşünmüştü bilmiyordu ama bu hiçbir şey değiştirmezdi sonuçta kansız bir adamın akrabasıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Niye böyle düşünmüştü bilmiyordu ama bu hiçbir şey değiştirmezdi sonuçta kansız bir adamın akrabasıydı.

Kafasını iki yana salladı. Bu çocuğu almalıydı. Onun için değerliydi belki de bu çocuk. Onu rehin alması gerekiyordu. Namhung'un elini kolunu bağlamış olacaktı.

Ayrıca onu yanına alırsa bu adamı da kötü işlerine kurban olarak kullanabilirdi.

"Ismi Park Jimin efendim. Park Namhung kendisinin kalan tek akrabası. Anne babasını küçükken kaybetmiş. 20 yaşında omega."

Adamının konuşması ile kafasını sallayıp kapıya yöneldi.

"Bu çocuğu yarın sabah evimde istiyorum."

°°°°°

Yeni bir ficle merhaba👋🏻👋🏻
Kurguya düştüm bu arada daha farklı bişey yazacaktım ama düzenlerken buna döndü..

Kurguda biraz değişiklik yaptım iki bölüm atmıştım zaten baştan düzenliyorum<33

Muq bişey olacak ins:" Bir ara bölüm atarım tekrar jabsjsbsu Aurora final olsun buna ve Euphoria'ya sararız.

Ne kadar çok tutarsa o kadar erken gelir yb oylar ve yorumları bekliyorum..<3

Şimdilik bye 💞

Querencia • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin