Merhabalar öncelikle. Uzun zamandır bayağı sessizdim. Bozayım artık dedim. :D
Bu imza günleri ve çıkış tarihi hariç buradaki son duyurum... (Duygulandım, gerçekten.) Kendimce bir son söz yazmak istiyorum buraya, isteyenler okumaya devam edebilir, isteyenler kitap ile alakalı bilgileri görmek için aşağıya kayabilir. :')
Okumaya devam eden kişilere ve etmeyenlere de teşekkür ederek başlamak istiyorum. :) <3
The Boss yaklaşık bir buçuk yıldır Wattpad'de, yayında. Bu süreç benim için tahmin edemeyeceğiniz kadar zordu açıkçası. Aylarca bölüm yazmadım, yine de döndüğümde okurlarımın hepsi buradaydı, hatta yeni birçok insan katılmıştı.
Sizlerle ''kitap çıkartma'' olayına kadar hiçbir sorun yaşamadım. Ben hala bir sorun yaşamıyorum sizlerle alakalı fakat bir çoğunuzun bana kırıldığını tahmin ediyorum. Her birinizi görmeyip, tanımadığım halde çok sevdim ve hala da bir o kadar çok seviyorum. Her gün sürekli Wattpad'e girip, bir gülümsemeyle ayrılırken tek sebebi sizlerin yorumları, oyları ve desteğiydi.
Ben The Boss'ın Wattpad'de biraz daha kült haline gelmesini umuyordum fakat anlamadığım bir sebepten dolayı okuyucu sayısı fazla olsa da başaramadım. Sanırım bazı yerlerde, bazı noktalar çok büyük hatalar yaptım.
Bu, benim bu platformdaki ilk hikayemdi. Öncesinde Facebook'ta fanfiction yazıyordum. O yüzden buradaki ortamı bilmediğim için fazla acemi davrandım. Bu son ana kadar böyle gitti.
Just-In Time benim ilk hikayemdi ve The Boss kadar başarı sağlamasa da hayatımın en güzel dönemini Ashley ve Justin karakteriyle yaşamıştım, yalan yok. Ama o zaman haftada bir upuzun bölümler yayınlardım. Bir kez geciktirme yapmadım, böyle bir şeye izin vermedim.
Şimdi bakıyorum... The Boss başladığı andan itibaren diken üzerindeydi. Sürekli ''bitecek, bitecek, bitecek,'' deyip durdum. En sonunda final yaptım. Sonra yapmaktan vazgeçip 2 bölüm yayınladıktan sonra kitap olacağını duyurarak bölümleri tekrar kestim.
Buradan sonrası iki taraf için de karıştı bence.
Sizler hikayenin burada bitmesini istediniz, bölümler kaldırılmasın istediniz. Emin olun bunları ben de yapmak istemiyorum. Benim elime geçen hiçbir şey yok çünkü. Orada dursalar da durmasalar da beni bekleyen bir kitle olduğunu biliyorum sonuçta. Benim için gerekli olan tek şey buydu.
Temsili final bölümünü tamamen yok saydınız ve yaklaşık 4 yıllık tecrübemde hiçbir okurumdan duymadığım şeyler duydum. Beni en çok üzen şey buydu. Kişiliksiz oldum, egoist oldum, ergen oldum. ''Zaten 16 yaşındaymışsın, başka türlü davranmanı beklemezdim,'' gibi cümlelerle itham edildim.
Bunları sitem için söylemiyorum. Sadece anlamadığım şey Wattpad'de –affınıza sığınarak- siktiri boktan bir sürü saçma salak mizah hikayesi raflara konulurken neden The Boss ve ben böyle bir tavırla karşılaştık anlam veremedim. Üzüldüm, gerçekten çok üzüldüm ama bazı hatalar yaptığım için ses çıkartmadım, hala da çıkarmıyorum sadece hislerimi uzun zamandır içimde tutuyordum ve gerçekten söylemesem aklıma çok takılacaktı.
Evet, 16 yaşındayım. Ama, ''Akıl yaşta değil, baştadır,'' demiş atalarımız. Ben 16 yaşa göre olgun olduğumu biliyorum. Fakat yaşım gereği tabiiki yetişkinliğe ulaşmış bir insanın aklıyla hareket edemem. Bunu kabul edip, ergen dönemimde olduğumun bilincinde olmam dahi bir olgunluk göstergesiyken –bence- sadece gelen yorumlardan dolayı verdiğim tepkiden dolayı çocuk ve ergen sayılıyorsam diyeceğim tek şey, tamam olabilir. Bu da sizlerin fikirleri nitekim.
Egoist bir insan gram değilim. Herkeste ego vardır fakat bunu göreceli bir hale getirmek iradeye bağlıdır. Benim iradem güçlü, ben kendime güveniyorum ve hiçbir zaman egoist davranmadığımı biliyorum.
Bana atılan her türlü mesaja cevap verdim. Hiçbirini geri çevirmedim, takmamazlık yapmadım. Okurlarımın birçoğu ile arkadaş oldum, gerçekten. Artık okurum olmaktan çıkıp arkadaşım olan insanlar çok fazla. Bunun ego neresinde yatıyor bilmiyorum.
Hele kişiliksiz olmama dair aldığım yorumlar beni en çok yaralayanlar oldu. Buna karşı ne diyeceğimi emin olunki bilmiyorum.
Temsili final bölümünü yayınladıktan sonra bir hata yaptım. Evet, bunu kabul ediyorum fakat nedenini sorgulamadınız mı hiç? Sadece bir dakikada beş yorum geldi ve hepsi The Boss'ı okuduğu için pişman olan kişilerle doluydu. Nasıl hayal kırıklığı yaşadığımı ve ne kadar üzüldüğümü tahmin edebiliyor musunuz?
O bölüm teferruatlı bir bölüm tabiiki de değildi. Bir günde yazdığım bir bölümdü ama bu burayı umursamadığımdan değil, çok fazla umursadığımdandı. Final yapmasam laf yiyordum, yapınca yine yedim. Ha, şunu da biliyorum, temsili final güzel bir sonla bitseydi kimse ağzını açmayacaktı. O yüzden içim rahat. Bölümü silip geri yüklemem fazlasıyla yanlıştı lakin temsili bir son yazdığım için gram pişman değilim ve verdiğim her türlü karardan dolayı gururluyum.
BEN YAZAR OLMAK İSTİYORUM.
YA-ZAR.
Y-A-Z-A-R.
Her popüler olmak isteyen kitap çıkarıyor diye, sırf sonu burada yapamayacağım, bölümleri kaldırmak zorunda kalacağım diye hayallerimden vazgeçemezdim.
The Boss iyiki bir teklif aldı ve iyiki raflara girecek.
İyi veya kötü bir sonuç olur, bilemiyorum. Bunu hep birlikte göreceğiz fakat ben şuana kadar yaptığım her şeyden son derece memnunum.
Hatalarım var, kabul ediyorum ve bunun için özür diliyorum. Bundan asla çekinmem ama yaptığım hatalar hayallerimi çökertemez. Sadece bana daha fazla tecrübe kazandırır, buna inanıyorum.
Bölümleri kaldırmam bana yayınevinden gelen bir istekti. Bu konuda sözleşmeyi ihlal edemezdim ve sözleşme unsurlarını genişletebilmek için fazla deneyesizim. İlk kitabım olacağı için elimde neredeyse hak yok denecek kadar az.
Maddi amaç güderek kaldırdığımı düşünen kişilere de sadece şunu söylemek istiyorum; 16 yaşındayım. Harçlığımı alıyorum zaten. Neyin maddi amacı. :'((( Lütfen yapmayın ya.
Yazar olmak benim yıllarımı sığdıramadığım hayalimdi.
Ben bundan vazgeçemezdim. Ve umuyorumki sizler de bana şu saatten sonrasında destek olmaktan vazgeçmezsiniz.
Sizlere olan minnettarlığım hat safhada, gerçekten.
İçimi döktükten sonra her şeyi artık bir kenara bırakırsam da;
Kitap 512 sayfa. Birkaç düzenleme olacak ve teşekkür bölümü eklenecek. Sayfa sayısı birkaç sayfa artabilir. Kapak belli oldu gördüğünüz üzere. :)
Arka kapak ve ayraç belli olmayan tek şey şuan.
İçerikte birkaç değişiklik var. Bir karakter tamamen değişti. (Çok ön planda değildi zaten.) Bazı sahneleri çıkarttım. Bazı sahneler ekledim. İlk sayfalardaki birçok cümleyi yeniden yazdım. :D
Onun haricinde fiyat belli değil. Yayıncım ile haftaiçi iletişime geçtiğimde soracağım.
Çıkış tarihi belli olunca tekrar bir duyuru yapacağım.
İmza günleri için de aynı şekilde.
Ayraç kravat şeklinde olacak. (kalpli emoji)
Şimdilik olanlar bunlar! :')
Bir de KİRALIK KATİL'e başladım düzenli olarak.
Hepinizi beklerim kuzuşlarım.
Bir sürü öpücükler. Her şeye rağmen hepinizi her şeyden çok seviyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Boss (Kitap)
ChickLit'Raflarda bulabilirsiniz.' Bu hikayede klasik kötü çocuktan daha fazlası var. Bu sefer ki; daha sert, daha tutkulu, daha ateşli ve daha can yakıcı. Bu, sadist bir patronun ağına yakalanan masum genç kızın hikayesi. by; kamii-sama - #7 in Chicklit