5 yıl sonra...
~Lise son zamanları~
"San! Nereye gidiyorsun?"
San arkasından gelen ses ile gülerek arkasına döndü. Ona koşarak gelen Hyung'una baktı.
"Her zaman ki yere Hyung."
"San tanrı aşkına 5 yıldır oraya gitmekten bıkmadın mı? Yeter ya."
Hongjoong bıkkın bir şekilde söylendikten sonra San gamzeleri belli olana kadar gülümsedi.
"Bıkamam ki Hyung. Baklavalarım için gitmem gerek."
San utangaç bir kıkırdama ile Hongjoong'a baktığında onun da güldüğünü görmüştü.
"Ah tanrı aşkına o çocuk şuan seni görse ne düşünür acaba hakkında?"
San bir anda duraksadığında aklına Wooyoung gelmişti. 5 yıldır kendini ona beğendirebilmek için gece gündüz spor salonuna gidip spor yapıyordu.
"5 yıldır bıkmadı, hala yazıyor Hyung."
Hongjoong gülümseyerek San'a sarıldığında San da ona sarılmıştı. Buraya geldikleri sene tanışmışlardı ve o zamandan beri iyi birer arkadaş olmuşlardı. Wooyoundan sonra ona iyi gelmişti Hongjoong.
"Hala o zamanlardaki gibi seviyor musun onu?"
Hongjoong ayrılarak yüzüne baktığında gözlerinin dolduğunu fark etmişti.
"Hiçbir azalma olmadı ki Hyung."
Hongjoong tebessüm ile ona baktığında San da zoraki gir gülümseme koydu yüzüne.
"Neyse üzülme. Eminim geri döndüğünde dibi düşecek sana. Şu haline bir bak! Afet gibisin."
Hongjoong coşkuyla söylediğinde San gülmüştü.
"Umarım Hyung. Ben gideyim zaten okul bittiğinde dönecekmişiz. Az kaldı."
Hongjoong gülümseyerek sırtını sıvazladı.
"Umarım herşey gönlünce olur San. En iyilerini hak ediyorsun."
"Teşekkür ederim Hyung. Görüşürüz."
San Hongjoong dan uzaklaşarak yola koyuldu. 5 yıldır hem okulunu hem de vücudu için çok uğraşmıştı ve istediği sonuçları almıştı. Görünümünden gayet memnundu ama aklını kurcalayan bir şey vardı.
Ya Wooyoung onu hala çirkin bulursa?
Derin bir nefes alarak yürümeye devam etti. Cebindeki telefonu çıkartıp Wooyoung'un son attığı mesajlara baktı.
San& Wooyoung
Wooyoungie:
San
Seni çok özledim.
Lütfen dön artık.
5 yıl oldu San.
Yakında mezuniyetim var hani beraber hayalini kurduğumuz mezuniyet.
Sen olsaydın çok güzel olacaktı ama yoksun.
Keşke o zaman seni kırdığımın farkına varmış olsaydım.
Çok üzgünüm San.
Seni özledim.
Eskiden yaptığımız gibi gökyüzüne bakıp yıldızları saymayı özledim.
Bulutları birşeylere benzetmeyi özledim san.
Nolur artık gel.
Benim içimde baya büyük bir yerin varmış
Sen gittikten sonra onu fark ettim.
Lütfen dön.
Sana ihtiyacım var.
...
San ufak bir acı gülümsemeyle gözünden akan yaşı sildi. Gökyüzüne bakarak eski anılarını hatırladı. Çok güzeldi o zamanlar. Hala burnunda tütüyordu.
"Bende bizi özledim Wooyoung."
...
Umarım beğenirsiniz 💕
15.08.22
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘿𝙚𝙨𝙩𝙞𝙣𝙮 »𝙒𝙊𝙊𝙎𝘼𝙉«
FanfictionSannie: Birbirimiz kaderinde olmalıyız Wooyoung Seni seviyorum. Wooyoungie: Böyle kaderi sikeyim San Çok çirkinsin 😭 Sannie: Ne? (Görüldü)