Wooyoung gözlerini açtığında ilk yanındaki bedenin kim olduğunu sorguladı. Dün gece aklına bölük bölük gelirken yanındaki kişinin San olmasını umarak yüzüne baktı. Gördüğü yüz ile kocaman bir tebessüm ederek incelemeye başladı.
"Cidden 5 yılda ne kadar değişmişsin."
Birkaç dakika sonra San gözlerini açtığında Wooyoung ile göz göze geldiler.
"Hala beni çirkin buluyor musun Wooyoung?"
Wooyoung derin bir şekilde yutkunduktan sonra başını iki yana salladı. San ise ufak bir tebessüm ile onu inceliyordu.
"Ben seni hiçbir zaman çirkin bulmadım ki Sannie. O zaman diğer salakların dolduruşuna gelmiştim ve biliyorsun lanet bir egom vardı. Seni kaybetmenin bedelini çok zor ödedim San. Lütfen affet beni. Ben ne kadar hala o salak Wooyoung olsam bile, senin yerin bende apayrı."
Wooyoung merakla San dan bir cevap beklerken, San'ın gözünden bir damla yaş aktı. Wooyoung gördüğü yaşı hemen eliyle silerek endişeyle ona baktı.
"Yine söylememem gereken bir şey mi söyledim? Tanrı bel-"
San'ın bir anda ona sarılmasıyla lafı yarıda kalmıştı Wooyoung'un. birkaç dakika sarıldıktan sonra San Wooyoung'dan ayrılarak alnını alnına yaslayarak konuştu.
"Seni artık bırakabileceğimi sanmıyorum Wooyoung."
...
Umarım beğenirsiniz 💕
03.09.22
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘿𝙚𝙨𝙩𝙞𝙣𝙮 »𝙒𝙊𝙊𝙎𝘼𝙉«
FanfictionSannie: Birbirimiz kaderinde olmalıyız Wooyoung Seni seviyorum. Wooyoungie: Böyle kaderi sikeyim San Çok çirkinsin 😭 Sannie: Ne? (Görüldü)