ALOOO

894 53 18
                                    

  
    bereliyiz ama bordo degil

hyunjin:
ALOOO
MERKEZ SANTRAL AMK
yarin kampa gelio musunuz
duyduguma gore gelmeyeni sikiolarmis haberiniz olsun

minho:
kardesim ne bu tantana geliyoruz tabi amk

changbin:
sabah sabah kimya isleyemem geliyorum bende

seungmin:
yarin kimya yok ki amk

changbin:
cahilligimi af eyle yuce seungmin

seungmin:
kes

minho:
gidicez diyoruz da aminiza koyayim
sabah Allahin dordunde napcaz

hyunjin:
delilik yapip alarm kuralim??

changbin:
amk beni siksen sabah 4 de kalkmam

minho:
ustun zekami kullanarak bi teori sunmak isterim

seungmin:
kisa kes haci

minho:
sus lan bi sen de
amina ucarim

changbin:
sole

minho:
hyunjinin dedigi gibi
alarm kuralim
seungmin erken kalkio ztn genelde
kalkan olmazsa
evine gider sikeriz en fazla

hyunjin:
e amk direkt bulusak simdi
aksam da birlikte kaliriz daha kolay olur uyanmak hocam
(17.01)
      

seungmin:
hyunjin gotumuz sikildi ac kapiyi
amina koydugumun cocugu
(17.32)

hyunjin

"Ulan madem geleceksiniz niye haber vermiyorsunuz"diye söylendim.

Bizim ekip iyiydi.Neredeyse her günüm onlarla geçtiği içindi galiba bilmiyorum.Ailem artık benimle olmayınca direkt onları ailem saymıştım.Zaten onlara cok bağlıydım ama bazı kayıplar yaşadıktan sonra kendimi hemen onlara açmıştım.Coğu zaman birbirimize kötü sözler söyleyip birbirimizi ezsek de bunları şaka amaçlı söylediğimizi hepimizin bilmesi aramızın bozulmasını önlüyordu.

"E abi buluşalım dedin bizde geldik amına koyayım"Herkes Seungmin'in lafına katıldığını yansıtır şekilde mırıldanırken kendimi savunmaya geçtim.

"Ya Allah'ın malı o yüzden mi diyorum?Haber verseydiniz bir şeyler alırdım."Minho'ya küçük bir bakış attım gülerek konuşmaya devam ettim. "Beyaz çikolata falan kalmadı Beomgyu yedi hepsini.Markete falan giderdim.O yüzden dedim."

"Ulan Beomgyu her seferinde sömürüyor amına koyayım aldığım şeyleri .Söyle ona kendi alıp gelsin buraya amına koyayım."minhonun sert ama sevimli ses tonuyla söylediği şeye kıkırdarken kapı çaldı.

"Bak yine Beomsa cok pis söverim"diye seslendi minho ben kapıya doğru ilerlerken.

"Ya abi mesaj atıyorum kimse bakmiyo amına koyayım"diye söylendi Taehyung sarj aletini prize sokarken.

"Ee niye geldin?"diye sordum.

"Keyfimin kahyası dedi Hyunjin'i gör gel diye.Ben de geldim."

Ona boş boş bakışlar atarken sesini yükseltim kendi kendine bağırdı.

"Ulan illa bir sebep mi olması lazım buraya gelmem için canım sıkıldı evde Jungkook da Namjoon'la kıyafet hazırlıyordu ben orda tavuk ibiği gibi kaldım.Dedim bir gez gel etrafı.Bende buraya geldim."dedi.

"Yok lan gel istedigin zaman gel de bir an görünce seni şaşırdım amına koyayım.Mülteci kampı gibi evim var zaten sana da bir şeyler ayarlarız."

Aksam olduğunda kıyafetkelerimi yerleştirdim.Sadece 2 gün kalıp geri döneceğimiz için çok eşya almamıştım.Minhoyla aynı bavula koymuştum bu yüzden eşyalarımı

En sonunda her şeyi tamamlamıştık.Çok uzun sürmemişti zaten hazırlanmak ama yemek yemediğimiz icin biraz yorucu gelmişti.

Taeye ne kadar israr edersem edeyim birlikte kalmaya ikna edememistim.Hanım beni bekler hadi size iyi akşamlar diyip çıkıp gitmişti.Bir şeyler yedikten sonra Seungmin'in sacma sapan rüyalarını dinlemek zorunda kalmıştık.

"Ya ama bakın o kadar büyük bir sarj aletiydi ki okul otobüsünü onunla sarj ediyorduk."büyük bir hayranlıkla rüyasını anlatan seungmini dinledikten sonra artık yatmıştık.

"Taş kağıt makas.Kaybeden ışığı kapatır." sessizligi bozan bu ses Changbinin'di.

_

Fici düzenlemek istedim
O yüzden güncelliyorum

poison tree  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin