Miya Atsumu bilindiği üzere asla insanlara ciddi davranamazdı.
Bu konuda asıl gerçek ise Atsumu'nun her şeyi içinde yaşadığıydı.
Evde ailesi ona gerizekalı muamelesi yaparken onlara uyar, gerçek duygularını gizlerdi.
Kimse izlemediği zaman yüzündeki maskeyi indirir, boş duvara bakarak saatlerce hiçbir şey yapmadan dikilirdi.
Bazen bir şeyler düşünürdü. Rüyalarında gördüğü ölümlerden hangisini seçmesi gerektiğini mesela.
Kimi zaman bir arabanın altında kalırdı. Ancak araç sahibinin iyi bir sürücü olması kendisi için olumsuz bir etkendi.
Ya ölemez de sakat kalırsa? Daha kesin bir sonuç alması lazımdı. Anında ölümü sağlayacak bir şeye ihtiyacı vardı.
Kimi rüyalarında ise bir uçurumdan atlardı. Günlerce kayıp olduğunu fark etmeyeceğine emin olduğu ailesini düşünürdü sonra.
Ölümüm onlar için sadece uğraşılması gereken bir şey olacak.
Hayatının hiçbir değeri olmadığını bile bile yaşamak çok yorucuydu.
Yaşamaya devam etmesinin de bir nedeni yoktu aslında.
Tek umudu bir gün ikizinin kendi duygularını anlaması üzerindeydi.
Bu umudunu da kaybedeli yıllar olmuştu.
Atsumu duygularını kaybetmemişti, sadece dünyaya bunu gösterecek cesareti yoktu.
(Bu arada önceki bölümle ilgili bahsetmem gereken bir şey var. Aslında Atsumu'yu seviyorlar. Fakat bakış açısı tanrısal olsa da sadece Atsumu'nun gözünden olayları anlattım. Atsumu'nun düşüncelerini ayrıntılı yazamayacağım içindi bu. Her şeye rağmen Atsumu değer görmüyor. Çünkü herkes kendi hayatı ile ilgileniyor ve Atsumu da sessiz kaldığı için fark edilmiyor. İyi rol yapan birini gerçekten tanımak zordur. Ayrıca, yardım istediğini gösteremeyen insanlar daha önce bunu denemiş fakat cevap alamamıştır... Yani denemedi de diyemeyiz.) (BİRDE BÖLÜMÜ ATMAYI YİNE UNUTTUM BEN ALSNSKSKSKSK ÜZGÜNÜM, CİDDEN ALDNDKMDKDKEK)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bus Stop - Miya Atsumu
FanfictionMiya Atsumu'nun kimsesi yoktu. Tek sığınağı ise bir otobüs durağıydı. #intihar düşünceleri, intihar ve muhtemelen angst. #kısa hikaye #kitap aslında aşk barındırmıyor arkadaşlık tarzı bir şey yine de SAKUATSU forever :p [07.05.2023] atsumu #5