Three "T"

140 22 20
                                    

(Too Them Toward) (Three T) (Things)

Atsumu gevşek gülümsemesi ile insanlara takılmayı severdi. Hayır, bu yalnızca onun maskesiydi.

Atsumu insanlarla voleybol oynamayı severdi. Ancak herkes ondan kaçarken artık bunu yapamazdı.

Eskiden Atsumu berbat bir rol yapma becerisine sahipti. Bu sebeple herkes onun asıl duygularını kolayca anlayabilirdi. Ancak artık kimse onun maskesini görmüyordu.

Maskesi yüzüne yapışmış gibiydi Atsumu'nun... Çıkarmak istese de çıkaramadığı tek şeydi.

Onlar da haklıydı...

Ya da sadece Atsumu minik bir umut ışığı aramaya devam ediyordu...

Bıktığını söyleyen de kendisi değil miydi? Gerçekte ilgi budalasının teki olabilir miydi?

Kendisine her zarar verişinin tek amacı ilgi çekmek miydi?

Beynini boğuklaştıran o sesler yalnızca kendisini inandırdığı saçma bir oyundan mı ibaretti?

Atsumu gerçekten kötü müydü?

Üç şey...

Ölmek için üç nedene bile sahip miydi ki?

Ailesi kendisini sevmiyordu evet.

Okulda herkes ondan nefret ediyordu evet.

Ama başka ne vardı sahi? Kendi zihinsel saçmalıkları dışında neyi vardı?

Saçmalıyordu, ölmek için iyi bir nedene sahip olmadan ölümü düşlemeyi kendisine yasaklamalıydı.

Hala iyiydi, yalnız olmasına rağmen başka kötü bir şeyi yoktu. Hala mutlu olabilirdi?

(Böylece Atsumu'nun ölümü en azından bir süre için uzaklarda bir diyara gitti.) (Evet parantez içindekiler yazar notu.) (Ben bölümü paylaşmayı yine unuttum ya akxjskkskskdkd 2 güncük beklediniz ama az kaldı geliyor final)

[Finale son 2]

Bus Stop - Miya AtsumuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin