Hwa Sa - Maria

9 2 0
                                    

Egy sötét, fehérrel kitapétázott sarkot látni. Egyedül 2 fényforrás teszi ezt láthatóvá, a két falon elhelyezkedő, meglepően hangulatos lámpák.
Egy szürke medence emelkedik ki a sima, fekete padlóból, melyet aranyszínű fémrudak közé erősített kötél zár el (akárcsak a múzeumokban).

Nyomasztó a helység hangulata, mégis a leghátborzongató látvány a medencében támaszkodó nő. Valószínűleg kóreai, bár az arcfelépítése, és sötétebb bőre ellentmegy az ország szépségideáljának. Haja sötét és enyhén hullámos.
Ugyan csak mozdulatlanul bámul a kamerába, tekintete mégis rémisztővé teszi. Testéről patakokban folyik le a víz, amit a megvilágítás feltűnővé tesz.
A négyzet alakú medence sarkára fémszínű korona van helyezve, szögekből és drótokból. Csupán a megjelenése is veszélyt sugall.

A látóterünk egyre nagyobb, így észrevenni a területet előtt húzódó sárga szalagot, ami információkat ad a hely milétéről.
A kamera fokozatosan halad hátrébb míg a kamerát tartó újságírók mögé nem ér, itt azonban hirtelen, minden előjel nélkül ugrik vissza a a kiindulópontra. A fekete hajú hölgyet most közelebbről is látni.
De a jelenet már halad is tovább, visszatér az alakok mögé, de még tőlük is eltávolodik. Most egy nő háta mögül látni mindent, aki karbatett kézzel figyeli a tötrténteket kissé oldalra billentett fejjel. Vállára fésült haja kísértetiesen hasonlít a jelenet "főszereplőjééhez".

A helyszínek a következő másospercekben egyre csak változnak: Látni egy fekete területre lehelyezett H-betűt viselő pecsétet; üres kempingszékekhez hasonló ülőhelyek sorait; vaskos, henger alakú gyertyákat; majd a már látott nő felsőtestét fekete, csipkés ruhában, lehunyt szemekkel.

E pillanatok után végre látni az összképet: Egy négyzet alakú, alacsony emelvényen egy koporsó szerű tárgy állt fehér dunyhával és párnával leterítve, ezen feküdt a hölgy. Az "ágyat" vették körbe a gyertyák, illetve az állvány függőleges széleit bordó virágok borították. A székek a padlóra voltak helyezve, azonban mind csak a háttámláját mutatta a nőnek.

A helyszín újra megváltozik. A folytonosan visszatérő hölgy a semmiből előemeli a fejét, azonban nem néz bele a kamerába, érzelemmentesen vizslatja valószínűleg (hiszen csak válltól felfelé látni az embert) a padlót.
A felvétel távolodik a nő pedig cigarettát tart a szájához. Hirtelen váltakozni kezd a jelenet színe az utóbbi pillanatokban uralkodó fekete-fehérből a kép valódi színeire.
A következő pillanatban már ki is derül a váratlan fényforrás oka, hiszen 6 kéz nyúl elő ezüstszínű gyújtókkat a markukban.
A nő belenéz a kamerába, de rideg tekintete nem változik.

Sziasztok! Hogy telnek a nyár utolsó hetei?
Rájöttem, hogy e 3 hónapban egy szót nem írtam forgatókönyvként...
Szerintem abban mind egyetértünk, hogy k-pop nagyon ad az MV-k minőségére, és a "Maria" című zene vizualitásától tátva maradt a szám. Úgy gondoltam egy jó kihívás lenne legalább egy részletet leírni belőle. Valójában 26 másodpercet alkottam át, de 367 szavamba került, és a szabályok szerint 1 oldalnak 1 percnek kéne megfelelni... Azt hiszem a keretben maradás érdekében ezt meg gyúrnom kell, de alig egy fél perc alatt 3 helyszín jelent meg...! :(

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 17, 2022 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

A forgatókönyvrőlTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang