Arabadan inerek ilk araziye bakmaya başladık. Güzel bir yer de yerleşiyor fakat küçük bir arazi ve şehire çok uzak. O yüzden ilk arazi elendi.
Kerem''Bu saheden olmaz hem küçük''
''Hem de şehire fazla uzak''
Kerem kafa sallayınca arabaya binip diğer araziye gitmeye başladık. 3 tane daha arazi gezdik hepsin de bir kusur olduğu için beğenmemiştik. Saat öğlen 1 di, ve biz hala geziyorduk geriye 2 arazi kalmıştı.
Bizi arazileri gezdiren beyefendi konuştu.X''Son iki arazi kaldı eminim ki bu ikisini de beğeniceksiniz.''
''Umarım''
Diyerek arabaya binip diğer araziye geçtik. Hem şehire yakındı hem de çok büyük bir araziydi. Tam bizlikti Keremle birlikte araziyi doloşarak etrafına bakmaya başladık.
Kerem''Tam bizlik bir saha çok güzel okul olur ama bence biz yine de diğer araziye de bakalım.''
Hangisi iyiyse onu seçicektik koleji açmak için 10 milyon sermayeye ihtiyaç vardı burada bana düşen kısım 5 milyon bunu da euro ile hesaplarsak aşağı yukarı 275 bin euro ediyor. Oyuncu-Mankenlikten kazandığım para dudak uçuklatan cinsten. Oyuncu-Mankenlikten kazandığım para özel bir karta yükleniyor. Bir defile de bile bu paranın bilmem kaç katı para kazandığım için sorun değildi. Biz bu kadar zenginmişiz de haberimiz yokmuş bune kızım bu para ye ye bitmez ki.
En son ki arazi de çok güzeldi fakat biraz küçüktü.Manzara konusunda da diğer arazi daha güzeldi.
Keremle konuşarak demin baktığımız araziyi almaya karar verdik.''Biraz önce gösterdiğiniz araziyi istiyoruz beyefendi.''
Kerem''Fiyatı ne kadar?''
X''Arazinin büyüklüğü,manzarası ve şehire yakınlığı nedeni ile arazi 3 milyon tl.''
Kerem''Tamam o zaman biz bu araziyi almak istiyoruz. Sözleşmeyi ne zaman imzalarız?''
X''Ben arazi sahibi ile şimdi konuşup size haber veririm.''
Kerem''Güzel bir arazi''
''Evet hem büyüklüğü,hem manzarası hem de konumu çok iyi.''
10 dakika sonra Selim bey yanımıza geldi.
Selim b''Arazi sahibi Yavuz Şahin. Kendisi 1 saate burada olacak. Sizin için de uygun mu?''
''Uygun biz kendilerini bekliyoruz.''
Kerem''1 saat sonra arazi de bir araba durdu ve 30-33 yaş arasın da olan bir adam indi. Bize yaklaştı.
X''Merhaba ben Yavuz Şahin''
diyerek elini Kereme uzattı.
Kerem''Kerem Şadoğlu''
Elini bana uzattı.
Yavuz;''Yavuz,Yavuz Şahin''
dedi.''Yalgı, Yalgı Mariano''
elimi yan çevirerek öptü. Kibar bir gülümseme gönderdim.
Yavuz''Selim sözleşmeyi getir imzalayalım. Yanın da da bir tabure de getir.''
Selim bey yanımıza gelip sözleşme ve tabureyi getirdi. Sözleşmeyi okuyup imzaladık parayı da kartlarına attıktan sonra Keremle birlikte bir kafeye geçip konuşmaya başladık.
''Araziyi aldık şimdi sıra koleji yaptırmak. Ben mimarları hall ederim.''
Kerem''Olur, ben de magazine iş yaptığımızı söyleyeyim ama ne yaptığımızı söylemiyeceğim. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalgı Beria Mehru
Teen FictionBu hikaye Yalgı'nın değişen hayatını anlatıyor. Eğer güçlü kadın karakter okumak istiyorsanız bu kitap tam size göre. ~Karıştırılmış Bebek Serisi... [KBS-1] *KİTABI OKUYAN OKUYUCULARA SESLENİYORUM. HER HANGİ BİR KÖTÜ YORUM YAZARSANIZ, YORUMUNUZ SİLİ...