Motyw: Drabble dla ectoheart - autorki poniższej ilustracji: znajdziecie ją na instagramie i tumblr.
Kategoria: Stały związek, Fluff.
Rating: M
_____
— Draco...
— Mmm...
— Przestań gapić się na moje majtki.
Draco zamrugał i oderwał od niej wzrok, zerkając na pustą stronę przed nim. Zanim spojrzał w górę, skromnie zatrzepotał rzęsami.
— Robiłem burzę mózgów.
Hermiona prychnęła i wsunęła różdżkę we włosy, po czym naciągnęła koszulkę bardziej na swoje ciało, próbując zachować skromność.
— Dobrze. Jakich spostrzeżeń dostarczył ci mój tyłek?
Draco zamknął swój dziennik i odłożył pióro na bok, po czym przewrócił się, przesuwając w jej stronę swoją rękę.
— Mam teorię, że orgazmy wspomagają koncentrację — powiedział krzywo. — Myślę, że powinniśmy poeksperymentować i się tego dowiedzieć.
Jej oczy zabłyszczały.
— Naprawdę?
— Yhym. — Zaczął od jej kolana, następnie całując jej udo. — Zacznijmy od jednego, a następnie będziemy obserwować poziom naszej produktywności. W kolejnych dniach zobaczymy, w jaki sposób wielokrotne orgazmy wpływają na realizację założeń.
Sunął palcami po wewnętrznej stronie jej ud.
— Brzmi dogłębnie — powiedziała. Wydawało się, jakby próbowała sarkazmu, ale brak tchu ją zdradził.
— Bardzo — powiedział, siadając między jej nogami.
CZYTASZ
[T] Antologia | Dramione | Oneshots
FanfictionZbiór miniaturek różnej długości. Dramione. Autorstwa SenLinYu Beta: Niuniul89, hope i Camille_1909 okładka @klawdee