І ви, вочевидь, знаєте замовника

8 2 2
                                    

Справді, цей прохолодний ранок, перетікаючий у день, відчувається бездоганним, аби зустрітися з усіма п'ятьома жінками гарему.

Простора зала, обсидіанові вікна простягаються до підлоги, боулінгові доріжки і навколо — м'які дивани, одна дівчина править за барвумен. Атмосфера інтимна і розслаблена, повітря просякнуто сучасністю та комфортом. Приватне крило маєтку, констрастно відмінне від офіційного.
Маленький рай, захований від чужих очей.

— Що ти знаєш про жіночі проблеми, юначе?

Питання заповнює пустоту, що з'явилася після вітань, і мимохідь намацує підґрунтя для дискусії.

— В біса це, не починай, Кастель, — шикає барвумен їй на вухо, подаючи напій, — він такий вродливий, не руйнуй враження.

— Чоловікам краще мовчати в таких речах, — спираючись на барну стойку, зауважує Марцелін.

Ліам посміхається: з відтінком іронії. Стрункі пальці цього серафима, закутаного в демонічну подобу, відпускають боулінгового шара.
Захоплений виск Онікс, коли він вже котрий раз збиває абсолютно усе.

— Взагалі, ти кажеш так, ніби це не ви з Кастель — головна причина наших сварок, — повертає барвумен.
— Дискусій.
— Я б їх так не назвала, — Кастель.

Повільні і тихі оплески в долоні змушують замовкнути всіх. Коротка стрижка з андеркатом, сірі очі, закатані рукави рубашки відкривають демонічні татуювання. Це вже Перша Врода Темногори — Мелана.

— Дістаньте врешті якусь настолку, якщо реально не можете вигадати тему розмови.

— О, я принесу скриню! Спасибі, золото, твої ідеї завжди влучні, — Кастель випаровується з кімнати, ніби тінь на сонці, аби не бачити закрижанілого обличчя Мелани: вона казала за настолку — а не за черговий засіб розбурхати хитку атмосферу.

— Помітьте, це запропонувала не я, — Марцелін.

Гра заключається у відповідях на розмаїті запитання і тільки розпалює настрої: скарбничка, аби познайомитися з внутрішніми демонами співрозмовників.

Вже через п'ять хвилин вона ставить на стіл дерев'яну вирізьблену скриньку. Ось вона розчиняється, доглянуті руки почергово витягають металеві дощечки з графійованим текстом. Сотні варіацій таких карток терпляче очікують свого часу.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Aug 17, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Серед обсидіанового склаWhere stories live. Discover now