( BÖLÜM 25 ) HATIRLA

154 27 22
                                    


Selam nasılsınızz ben iyiyimm, yine güzel bir bölüm ile geldim, yani öyle umuyorum, iyi okumalar ! :)


...

Eddie hala uyanıktı, ara sıra onunla göz göze geliyorduk, onun bu halini gördükçe gözüm doluyordu, Eddie ile tekrar göz göze geldiğimizde bu sefer hafif gülümseyip el salladım, Eddie şaşırmıştı o da el salladı ardından da hızlıca yanındaki çekmeceden kağıt ve kalem aldı, yemek masasını da önüne çekip bir şeyler yazdı,Eddieye bakıyordum acaba ne yazıyordu, Eddie kalemi bıraktı ve kağıdı bana çevirdi, kağıtta 'sen kimsin ?' yazıyordu bunu görünce gözümden bir kaç yaş dökülmüştü, beklemesi için işaret ettim ve hızlıca danışmanın oradaki postitleri ve tükenmez kalemi alıp geri geldim, Eddie beni izliyordu, hızlıca postitlerden birisine ' beni hatırlamıyor musun ?' yazdım ve ona çevirdim, kağıdı okuyunca bana döndü ve olumsuz anlamda başını salladı, bu gözlerimden akan yaşları hızlanıdrmıştı, iyileşecekti biliyordum fakat 1 ay boyunca beni hatırlamayacaktı..Gözlerimden akan yaşları sildim ve Eddieye döndüm, bu sefer kağıtta 'hey ağlama' yazıyordu, bunu görünce istemsizce gülümsedim, ve Eddie yine kağıda bir şey yazıp çevirdi bu seferde 'şimdi söyleyebilir misin kim olduğunu' yazıyordu, kağıda 'sevgilin..' yazdım ve bir az korkarak ona çevirdim.Eddie bunu görünce bir az yumuşadı ve üzgün bir hal aldı, hızlıca tekrar kağıda bir şeyler yazdı ve bana cevirdi 'ama seni hatırlamıyorum' yazıyordu, hızlca kağıda 'hafıza kaybı yaşıyorsun o yüzden Eddie'

Eddie şaşırmıştı, ve bir yandan da üzgündü tekrar kağıda hızlıca bir şeyler yazdı 'çok üzgünüm, seni hatırlayamıyorum, ve adım Eddie mi' gözlerim dolmuştu fakat acı ile gülümsedim ve Eddienin bana ilk tanıştığımızdaki cümleyi kağıda yazdım 'aslında tam Eddie denemez, adın Edward ama kısaltma kullanmayı daha çok seviyordun, yani Eddieyi..' bunu yazarken gözüm dolmuştu hatta bir kaç damla damlamıştı, kağıda baktım ve Eddieye kağıdı gösterdim, Eddie kağıdı okudu ve gözleri doldu, onu böyle görünce kalbime bi ağrı saplandı ve hızlıca elimdekileri bırakıp cama yaslandım, benimde gözlerim dolmuştu, dudaklarımı oynatarak 'ağlama lütfen' dedim, o da anlamış olmalı ki başını geriye yatırıp gözlerini ovdu, lanet olsun çok kötü hissediyordum..

( 2 gün sonra )

aradan 2 gün geçmişti, ben Eddie ile hastanede kalmaya devam ediyordum, artık çok fazla riski kalmamıştı ve içeriye girebiliyordum, şu anda lavaboda ellerimi yıkıyordum, Eddienin yanına girmeden önce önlemimi almam gerekiyordu, ellerimi kuruladım ve lavabodan çıkıp Eddienin odasına girdim, Eddie hala hafızasını geri kazanmamıştı, ama bana inanıyordu, ve baştan bir daha tanışmıştık, Eddienin odasına girmiştim, Eddie uyanıktı ve gülümseyerek bana bakıyordu, saat öğlen 3 civarıydı, Eddieye gülümsedim ve yanındaki koltuğa oturup ona döndüm

Fiona: nasılsın Eddie, daha iyimisin

Eddie: sanırım, ara sıra ağrı yapıyor ama normal olduğunu söylediler

Fiona: o zaman bir sorun olacağını sanmıyorum ama eğer çok ağrıyorsa birisine haber verebilirim ?

Eddie: hayır gerek yok

Eddienin elini sıkıca tuttum, onu böyle görmek beni hala üzüyordu

Eddie: hey üzülme

zorla gülümsedim

Fiona: elimde değil..

Eddie de elimi sıkıca tuttu

Eddie: sana neden aşık olduğumu cidden belli ediyorsun

bu dediği söz ile kıkırdadım

Fiona: gitar çalıyorsun biliyormusun ?

Eddie şaşırdı

Eddie Munson  X  Fiona HarringtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin