Sabah abimin uyandırması ile bir az mızmızlanarak kalktım, gece çok geç uyumuştum ve hala uykum vardı ama yeni kasabaya, yani hawkinse yola çıkacaktık, ve Stevein söyledigine göre saat 5'ti, çok oyalanmayıp kalktım, elimi yüzümü yıkadıktan sonra uykum açılmıştı, dün ne giyecegimi ayarlamıştım, asker kamufulajı deseni olan bol bir pantolon ve üstümde, nirvananın baskısı olan bir t-shirt vardı, giyindikten sonra müzik çalarımı ve kulaklığımı alarak salona geçtim, bavulum kapının önündeydi, büyükannem ve dedemse kapının önünde gazete hakkında konusuyorlardı, ve evet büyükannem ve dedemle yaşıyoruz, onlarcı cidden çok sevioruz.
...
yola çıkmıştık, bir karavanla gidiyor olmamız şahaneydi, en azından rahat bir şekilde yol gidiyorduk, dedem şöför koltugundaydı, büyükannemse onun yanında oturuyordu, steve ile bende arkadaydık, küçük masaya geçmiş, kart oynuyorduk
Steve: ŞAH VE MAT !, Ben kazandım !
Fiona: lanet oyun, bu oyunu hiç kazanamıyorum !
Steve kahkaha atmaya başlamıştı
Steve: bu oyunda cidden kötüsün
Fiona: kesinlikle öyle
göz devirip ardından bende güldüm
Steve: orada her şey mükemmel olacak hissediyorum
Fiona: sen ne hissedersen tam tersi oluyor ama hadi bakalım, belki bu sefer tutturursun
dedikten sonra, hafif bi kahkaha attım, Steve ise bana gözlerini dikmiş,yeter artık dermişcesine bakıyordu
Fiona:tamam tamam sustum
Steve: en iyisini yaptın
diyip göz devirdi
bende sırıtıp kulaklığımı taktım ve metallicanın, nothing else matter şarkısını dinlemeye başladım, bi yandan da cama yaslanmış etrafı izliyordum, Steve ise arkaya gitmiş ve uzanmıştı,uyuyacaktı sanırım, uykucu.
...
Sonunda gelmiştik, hawkins cidden güzel bir yere benziyordu, hoşuma gitmişti,saat 10'du 5 saattir yoldaydık, ama sonunda varmıştık, sanırım yolun yarısında bende uymuştum, vaktin bu kadar hızlı geçecegini sanmıyorum çünkü, arkada uzanan Steve baktım,hala uyuyordu, cidden tam bir uykucuydu,elimi ıslatıp yanına gittim, ve elimi yüzünün üstüne doğru eğdim, yüzüne bir kaç su damlası dökülünce rahatsıp olup uyanmıştı, en nefret ettiği şeylerden birisiydi, su ile uyandırılmak.
...
hawkinsteki yeni evimize varmıştık, ve bavulları taşıyorduk, evimizin etrafında bir kaç ev daha vardı ve yaklaşık 3 yada 4 tane konteynır, eve girip eşyalarımızı yerleştirdik, büyükannem gil evin içini önceden düzenlemişlerdi, koltuklar, yataklar, tv ve daha bir çok şeyi hazırlamışlardı, bu gün günlerden pazartesiydi ve okula gidip kaydımızı yaptırmalıydık, yarınsa okula başlıyacağız yada öyle umuyoruz, belki müdür bizi bu günden itibaren başlatabilir.
Büyükannem:hey, okula kayıt yaptıracaksınız unutmayın.
Steve: bu günden itibaren okula başlatırlar sanırım, geri gelmezsek bilki okuldayız.
Büyükannem: tamam hadi çıkın, yanınıza ne olur ne olmaz çantalarınızı alın.
Steve: tamam.
bunları duyunca odama gittim ve çantamı hazırlamaya başladım, 3 tane defter ve müzik çalarımı koyup çantamı sırtıma taktım, okul uzak değildi bu yüzden yürüyerek gidecektik.
...
okula varmıştık, okulun önüne geçip bi göz gezdik, cidden güzel bi okuldu, öğrenciler ise şu an tenefüsteydiler, oyalanmadan Steve ile okula girdik, insanların garip bakışları üzerimizdeydi, ve bu benim kaşlarımı çatmama neden oldu, neden yeni birisine böyle bakarsın ki ? çok ürpertici.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson X Fiona Harrington
FanfictionEddie ve Y/n hikayesidir, kitapta adiniz Fionadir, takma ad kullanmak cok daha iyi diye düşündüm, Steve ile kardeşsiniz yaşlar: Eddie 20,Steve 20,Fiona 19 yaş siralaması boyle, diger karakterler dizi ile ayni yas grubundalardir, cok fazla vecna veya...