Забраненото е най-сладко 🔞🔞🔞

577 13 5
                                    

Целия ми врат вече беше в ЧЕРВЕНО-ЛИЛАВИ петна. Майкъл ме подвигна а аз увих крака около торса му. Влязохме в стаята ми а той ме пусна и заключи вратата. Сля устните ни и внимателно свали презрамките ми.
-Майкъл това не е редно -казах тихо.
-Как не разбира досега мила моя всичко забранено е най-сладко. -бутна ме на леглото. Свали ризата си след това панталоните и остана по боксерки надвеси се над мен и разкара роклята ми. Оставяйки ме само по бикини почервенях и опитах да прикрия гърдите си. Но той хвана ръцете ми
-Никога не се крий от мен --изръмжа и хвана едната ми гърда в ръката си като я стисна леко а другата пое в устата си. От устните ми излизаха множество стенания а топката нерви в корема ми заплашваше скоро да експлодира. Той изведнъж спря.Измрънках Недоволно той хвана ластика на бикините ми и ги разкара.
-Разтвори крачетата си принцесо-гласът му беше станал дрезгав. Послушно го изпълних.
-Добро момиче -усмихна се и в следващия момент главата му беше между краката ми а езикът му докосна женственоста ми. И продължи да прави кръгчета .

-Ооо боже -изскимнтях докато стисках чаршафите. Краката ми се разтрепериха малко преди да ме връхлети най-мощния оргазъм. Отпуснах се върху меките завивки.
Той стана за да свали боксерките си сложи презерватив и се върна при мен. С един тласък вече беше вътре в мен. Това е божествено.

-Мамка му толкова си тясна -из стена движейки се бясно в мен. Усещам че съм близо до втория си оргазъм за вечерта.Устните му се заиграха с твърдите ми зърна и двамата свършихме едновременно. Майкъл внимателно излезе от мен . Изхвърли презерватива в коша и легна до мен придърпвайки ме върху гърдите си.

-Това беше невероятно-прошепна целувайки главата ми. Не отговорих а се сгуших още повече в него и след няколко минути заспах

DaddyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora