Заминаваме

312 7 2
                                    

Така моля не ме убивайте знам че чакахте много но мисля че ще ви се реванширам. Надявам се че съм подобрила уменията си за писане. Приятно четене! ❤


След като Майкъл ме спаси първите дни бяха трудни - травмите от преживяното оставиха следи в мен. Но Майкъл беше там, винаги до мен, даваше ми, опората, която ми беше необходима.

Следващите няколко седмици бяха изпълнени със смесени чувства. Травмите от дългите дни на затворничество се отразяваха както физически така и психически. Майкъл обаче беше там, тих и стабилен като скала. Неговите тъмни очи излъчваха нежност, топлина и същевременно - безопасност.
Той беше моето рамо, върху което да се опра, когато страхът ме обгръщаше. Той беше моят слушател, докато споделях страховете и кошмарите си . Дори в момента седеше и ме гледаше с изкрящи очи докато ресах косата си.

-Кристин-каза той карайки ме да го погледна с лека усмивка-Искам да те отведа на място, където да си вземем почивка от последните събития. Подаде ми брошура която представи картини на бели плажове, сини лагуни и палаткови къщи, покрити с палми. Усетих как сърцето ми усилва ритъма си и се усмихнах широко.

-Искам да направим това пътуване истинска приказка- каза той. -Днес заминаваме за Малдивите- Хвърлих се в прегръдките му.

-Обичам те, Обичам те, Обичам те -нацелувах го хубаво.

-И аз те обичам кукло-сля устните ни.

_________________________________________

Бях на седмото небе Майкъл знаеше че една от мечтите ми е да посетя Малдивите и както винаги ми помагаше да я изпълня. В момента беше 18:00 часа полета ни беше в 22:00 часа и живяхме близо до летището моят багаж вече беше готов и сега излизах от банята по халат след горещия душ който си взех.Забелязах как Майкъл се бори с опаковането на своя багаж -засмях се и се приближих към него.

-Имаш ли нужда от помощ- предложих като взех един от неговите панталони и го поставих в куфара му.

Майкъл ме погледна и кимна с усмивка. По време на опаковането си разменяхме нежни целувки и докосвания.След като затворих куфара се обърнах към него увих ръцете си около вратът му и слях устните ни .Ръцете и устните ни се сливаха в нежни докосвания и страстни целувки. Както времето минаваше, съблазнението ставаше по-силно и неуправляемо.

Майкъл се отдели за малко и ме
погледна с поглед, в който играха игриви пламъчета.

-Кристин-прошепна-Сигурна ли си че го искаш.

Сърцето ми беше изпълнено със страст и желание. Приближих към него и го целунах страстно отговаряйки на въпроса му. Ръцете ни започнаха да разглеждат телата на другия, като разкриваха съкровени желания.Вдигна ме и нежно ме постави на леглото.

Наведе се към мен и с започна да обсипва шията ми с нежни целувки , докато ръцете ми се потопиха в косата му. След това започнах разкопчавам  копчетата на ризата му разкривайки Стегнатото му тяло с мускули и изкушаваща татуирана
кожа.

Майкъл свали халата ми и се наведе, за да целуне устните ми със страст и жажда, отвърнат му със същите чувства. Ръцете му се придвижиха по моето тяло, нежно и страстно, оставяйки огнена дира след себе си. .

-Толкова си красива малка моя-прошепна и започна да оставя целувки по гърдите ми надолу по корема докато не стигна до онова мое чувствително място. А моят дъх вече излизаше на пресекулки , беше ми горещо много горещо.

Майкъл

Когато се наведох над Кристин, моментът беше като пробуждане след дълъг сън.  Чувствах пълна страст и жажда да я докосна отново, да я почувствам близо до мен.

Тялото и се разкри пред мен като произведение на изкуство, а докато я гледах в очите, се съсипвах от възхищение.  Исках този момент да бъде специален за нея, и аз исках да й дам нещо невероятно.

-Мамка му-прошепнах гледайки петзвездното блюдо което беше само за мен. Наведох се към розовото котенце и минах с език по всичките му гънки докато наблюдавах красивото и лице беше зачервено очите и бяха влажни а устичичката и беше образувала онова мое любимо "О" от нея излизаха тихи стонове който се превърнаха в дълбоки и гърлени когато засмуках клитора ѝ. Продължих като правех въртеливи движения върху и около него. И усещах че оргазмът и наближава. Крачетата и се разтрепериха стоновете станаха по силни а очите и се извъртяхя навътре.

-Майкъл-свърши с писък на името ми. А соковете и се стекоха в устата ми. Повдигнах се и я целунах позволявайки и да опита собствения си вкус.

Пресегнах се до нощното шкафче и извадих един презерватив. Сложих си го и се настаних на входа и влязох във нея и почти ми премаля когато усетих колко влажна и тясна е същински рай. Стоновете и бяха музика за ушите ми а звуците на пляскащите ни се тела допълнително подклаждаха огъня. Усетих как започна да се стяга около мен а аз също вече усещах приближаващия оргазъм. Свършихме по едно и също време аз със стонове на името и а тя с крясъци на моето.

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: May 18 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

DaddyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora