Купон

493 12 2
                                    

Събудих се сама в огромното легло Майкъл го нямаше. Станах лениво и влязох в банята измих си лицето, зъбите сресах се и си вързах косата на конска опашка и си сложих спирала гланц и руж. Върнах се в стаята и облякох бельо след което това

Майка ми вероятно вече е тръгнала което значи че с Майкъл сме сами

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Майка ми вероятно вече е тръгнала което значи че с Майкъл сме сами. Тръгнах надолу към кухнята и чух Майкъл да говори по телефона.

-Не ме интересува Скот искам да увеличите охраната около къщата-изкрещя и атвори . Влязох в кухнята.
-Майкъл какво става-попитах плахо защото не исках да го ядосвам допълнително.
-Нищо принцесо нищо-повдигна ме на плота и сля устните ни в нежна целувка. Стисна дупето ми което ме накара да изстена а той да вкара езика си в устата ми.
-Толкова искам да те изчукам точно сега но имам работа -прошепна в ухото ми.
-Майкъл -казах той ме погледна. -Пази се-кимна и излезе. Аз си направих яйца на очи за закуска и след като нямаше какво да правя гледах филм после обиколих къщата и вече беше 14:30ч.Когато телефона ми звъна беше Мира най-добрата ми приятелка.

-Сети се че съм жива -засмях се.
-Стига глупости бях на почивка в Занзибар а там интернета е скапан. Така че довечера сме на купон и не приемам не за отговор.
-Нали помниш че се преместих-казах.
-Не ми пука ще дойда да те взема облечи нещо секси - каза.
-Добре -въздъхнах и затворих.Влязох в банята и си взех душ след което си изсуших косата и я изправих.Разрових се в гардероба и реших да облека това

И 15 сантиметрови токчета в същия цвят като роклята и после седнах да се гримирам

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

И 15 сантиметрови токчета в същия цвят като роклята и после седнах да се гримирам.След 15 минути бях готова фондютен, контур, руж, телесно матово червило, спирала, очна линия и хайлайтър.В 18:30 Мира ми писа че е пред нас взех си телефона, лична карта и пари и ги сложих в малката ми бяла чантичка и излязох отвън където ме, чакаше черното Ауди Q7 на Мира. Качих се и потеглихме. За щастие охраната не ми направи проблем.

-Уау момиче къде се изгуби и каква е тази къща и какви бяха типовете с автомати отпред-попита
-Оу дълга история-засмях се.-Е къде ще ходим- попитах.
-В новия клуб казват че е мега як. -каза. Клубът наистина  беше страхотен. 2 часа пиене, пеене танци. Докато от някъде не се появи Майкъл хвана ме за ръката и ме изкара от клуба.

Г. Т Майкъл

Пих си уискито спокойно в един от баровете ми и какво да видя. Кристин полугола си върти задника по дансинга и всички мъже я отглеждат.Станах и тръгнах натам хванах я за ръката и я задърпах към изхода.

-Какво по дяволите правиш? -извика.
-Аз ли ти какво правиш-попитах.
-Очевидно се забавлявам-каза.
-Попита ли ме дали може да излизаш-казах с равен тон.
-Не, защото не съм на 5-каза.
-Тръгвай -посочих и колата.
-Никъде няма да ходя-каза и се обърна готова да влезе обратно. Метнах я на рамото си и я понесох към  колата. Тя се опита да се измъкне но без особен успех. Оставих я на предната  седалка и заех шофьорското място.

Г. Т Кристин

По пътя не си казахме нищо. При стигнахме пред къщата колата на майка ми я нямаше а трябваше вече да се е прибрала.С Майкъл влязохме в къщата и на секундата се оказах притисната в стената.
-Защо не ме слушаш малка моя принцесо- приближи устните си към вратът ми.Засмука грубо кожата ми след което духна върху вече готовата смучка.

DaddyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant