-Кристин храната е готова -извика майка ми.
-Слизам -казах и след 5 минути вече бяха всички тихо се хранехме. Така се случи че аз бях да Майкъл а майка ми срещу нас. И по едно време той плъзна ръка по бедрото ми.Изтръпнах и махнах ръката му. И точно сега майка ми реши да отиде за сол. Тогава той се приближи до мен и прошепна.
-Не искам да те наранявам принцесо не ме предизвиквай. -върна ръката си на бедрото ми. Този път не направих нищо просто защото майка ми се върна. След обяда тя каза че ще излиза по работа и безцеремонно напусна къщата.
-Кристин разгледах твоя инстаграм и не съм доволен от някой снимки внимавай от сега нататък какво качваш -каза.
-Не можеш да ми казваш какво да качвам и какво не -сопнаах се. Той ме погледна и се приближи към дивана след което се на две си над мен.
-Не ми дръж такъв тон принцесо-каза.-Пак повтарям внимавай какво качваш -вдигнах кракът си в опит да го изритам между краката но той реагира бързо и хвана кракът ми.
-Лошо ти се пише малката но имаш късмет че имам важна работа-изправи се и напусна къщата. А аз вече реших че няма да правя каквото той ми казва и ще кача снимка която ше го побърка. Качих се в стаята и след като си взех бърз душ и след което и си извадих бельо. След като го облякох ето това .И направих една снимка която качих в инстаграм
Г. Т Майкъл-Има пробив в един от складовете с оръжия-каза Скот.
-Знаем ли кой е -попитах.
-Още не но скоро ще разберем -в този момент телефонна ми сигнализира за ново известие. Кристин е качила нова снимка да видим какво е забъркала малката този път. Сериозно казвам и да внимава а тя си качва задника и на всичко отгоре има близо 2 милиона харесвания.Не че не ми харесва това което виждам но тя ме ми се подчинява.
-Брат добре ли си -извади ме от транса.
-Да имам малко работа ще се чуем по късно -изхвърчах към колата.докато пътувах виждах как малката крещи "Татенце,татенце" докато пляскам стегнатия и задник.И след около 15 минути бях пред къщата.Г. Т Кристин
Чух за тръшването на входната врата май успях да го ядосам. Седнах на леглото и си придадох най невинния вид.
-Кристин -изкрещя и влетя в стаята.
-Какво е станало -попитах все едно нищо не знам.
-Малката ми лисичка -усмихна се мръснишки-по исках само да ме слушаш но ти какво снимаш си задника и го качваш в интернет където я виждам милиарди души.
-Това е просто снимка -казах.
-Стани-заповяда.
-Защо -попитах.
-Казах да станеш -повиши тон.
-А аз те попитах за... -в следващия момент седна до мен и ме метна на коленете си така че дупето ми да стърчи пред лицето му. Развърза вратовръзката си и я метна на някъде след което разкопча няколко копчета на ризата си и с един замах свали ципа на дънките ми.
-Майкъл -изпищях.-пусни ме -опитах да се измъкна но той ме държеше здраво....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Daddy
Любовные романыКогато усетиш привличане към най-неподходящият човек, а какво става когато интимното привличане се превърне в нещо повече. 🔞 В книгата има еротични сцени както и вулгарен език🔞