Трябва да я открием

294 9 9
                                    

Чух как започнаха да чупят всичко във стаята. А аз се бях свила в един от ъглите на банята тресеики се от страх. Молех се само Майкъл да дойде по бързо.Започнаха да блъскат по вратата на банята. Заплаках още по силно. След секунди силен сблъсък ме накара да изпищя. Трима мъже влязоха в банята.
-Я виж ти кой се е скрил от нас-каза един от мъжете дори без да го поглеждам можех да усетя мазната му усмивка.Приближи се към мен и ме дръпна за ръката.
-Пусни ме-извиках и започнах да се дърпам. Един от останалите двама мъже извади един парцал напоявайки го с нещо и го подаде на мъжа който края държеше.
-Майкъл ще дойде всеки момент и ще съжалявате -изкрещях.
-За съжаление мисля че вече е късно-каза мъжът слагайки парцала върху лицето ми. Започнах да ритам и да се опитвам да крещя но в един момент започнах да се замайвам.
-Просто дишай кукло, не го прави по трудно.
Колкото и здържах дъхът си в един момент не издържах и вдишах.Всичко около мен се размаза и мракът ме погълна.

Майкъл

Спрях пред къщата но пред нея бяха единствено труповете на охраната ми.
-Мамка му-изкрещях и се затичах към къщата. Хората ми бяха зад мен всичко беше разбито. Майната и на къщата.
-Кристин-казах и тръгнах към втория етаж-Кристин къде си мамка му-влязох с стаята и която също беше разбита в банята беше само телефона и.
-ЩЕ ТЕ УБИЯ КУЧИ СИН -извиках и ръката ми се заби в огледалото.

Кристин

Събудих се в нещо като мазе стените бяха улющени. Имаше едно легло състоящо се само от метална конструкция и един стар матрак покрит с бял чаршаф. Къде съм по дяволите? По гледката през прозореца разбрах че около 19:00ч вечерта. Чух изкрърцването на врата и се обърнах в нейна посока. Там стоеше мъж на около 40 около 1,70 висок дори без да го познавам мазнини му поглед който изпиваше тялото ми ме отвращаваше. Бях на 99% сигурна че това е въпросния Ник.



Авторска бележка 💜

Здравейте съжалявам че толкова ви карам да чакате за толкова кратки глави. Но съм ужасно заета тази година имам матури и  в училище е натоварено. 🥰

DaddyМесто, где живут истории. Откройте их для себя