~odaklan~

487 39 40
                                    

"Siktir!"

Amy, sert bir şeklide çalınan kapının ardından ikizinin sesini duymuştu.

"Amy! Kapıyı aç!"

Kız uyumadan önce akıllılık edip kapıyı kitlediği için derin bir nefes aldı. Tabii ki bu uzun sürmedi çünkü kapının arkasında ki Diego, kapıyı kırmak üzereydi.
Kız yanında huzurla yatan çocuğu hızlıca dürtmeye başladı.

"Five. Five uyan Diego kapıda!"

Çocuk uyanmak istemezmişçesine mırıltılar çıkarırken onu dürten kızın son dediğiyle gözleri fal taşı gibi açıldı.

"Hassiktir!"

Amy hızlıca Five'a ceketini ve kravatını verirken Five yataktan hızlıca kalktı.

"Amy, orda neler oluyor?"

Kız ikizinin kapıyı kırmayı başarmak üzere olduğu için aklına gelen ilk yalanı söyledi.

"İçeri girme Diego! Ben çıplağım!"

Bu söylediğiyle beraber Five yüzünde ki garip bir ifadeyle Amy'ye döndü.

"Çıplak mısın?"

"Evet! Ben kapıyı açana kadar bekle."

Amy hırsla erkek arkadaşına döndü.

"Sen niye ışınlanmıyorsun ya?"

"Işınlanamıyorum!"

Amy bıkınlıkla nefesini verdi. Five'ı nasıl saklayacağını düşünüyordu. Hemen Five'ı göz göze geldiği dolabına doğru itmeye başladı.

"Amy, ne yapıyors-"

"Şu dolaba gir ve sesini çıkarma. Ben çık diyene kadar da çıkma."

Kız erkek arkadaşının bir şey demesine izin vermeden dolabın kapaklarını kapattı.
Hızlıca kapısına yöneldi. Kilidini açıp karşısında dikilen ikizine baktı.

"Ne var Diego?"

Diego, bir şeyler karıştırdığından emin olduğu ikizine baktı. Onu ittirerek odasına girdi.

"Ne boklar çeviriyorsun yine sen?"

"Anlayamadım?"

Amy bir yandan ikiziyle konuşurken gizlice Five'ın pijama üstünü ayağıyla yatağın altına doğru itti.

"Five'ın odasına gittim az önce. Ama orda yoktu."

Amy yavaşça yutkundu.

"Ne bileyim ben? Kesin mutfaktadır o. Git oraya bak kahve içiyordur."

Amy kendinden emin sesiyle konuştu. Ama Diego'nun pekte inanası yoktu. Yavaşça Amy'ye doğru yürüdü.

"Bakmadım mı sanıyorsun. Her yere baktım. Bir tek senin odan kaldı. Söyle, Five nerede?"

Amy Diego'nun ilişkileri olduğundan şüphelendiğini anladı. Bir şekilde lafı çevirmesi ve onu odadan göndermesi gerekiyordu.

"Aa bana ne ya! Yok burda Five. Tualette falandır. Ben onun bekçisi miyim? Çık odamdan!"

Kız, ikizinin bir şey demesine izin vermeden onu iteklemeye başladı.
Diego tam kapıya gelmişken tekrar konuştu.

"Amy, eğer sizi beraber basarsa-"

"Diego siktir git!"

Amy delicisine bağırdığı zaman Diego odayı terk etti.
Amy arkasından bakıp gittiğinden emin olduktan sonra kapıyı kapatıp yatağına oturdu.

Summertime sadness •Five Hargreeves•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin