"Ben revire gidiyorum. Five sende Amy ile beraber ışınlan. Gel anne."
Allison sakin kalmaya çalışsada başarılı olamıyordu. Kız annesiyle beraber revire girdiğinde çoktan Five Amy'yi ışınlamıştı. Grace hızlıca elektro şok cihazı alıp Five'ın eline tutuşturdu.
Five, bir elindeki cihaza birde annesine bakıyordu."Nasıl kullanılması gerektiğini biliyorsun. Darlene'i uyandırmam gerek."
Grace hızlıca sedyede yatan diğer kızın yanına gitti.
Kızın bir yandan nabzını ölçüyor bir yandan da kızın rahat nefes alıp verebilmesi için yakası açıyordu."N'oldu? Neden bayıldı?"
"Dövüş dersindeyken bir anda olmuş. Nasıl olduğunu bilmiyoruz."
Anneleri konuşan çocuğa döndüğünde kaşlarını çattı.
"Klaus, serumunu bitirdiğinden emindiniz, değil mi?"
Altı kardeşte birbirlerine baktılar. Kadın onları dinlemeden dolaba yöneldi. Eline aldığı bir kaç ilaç ve pamukla geri döndü. İlacı pamuğa döküp kızın burnunun üzerinde gezdirdi. O sırda Five, Pogo'nun yardımıyla aleti ayarlamıştı.
Pogo kızın göğüsünün bir kısmını açtı. Kızın göğüsündeki şok izleri daha iyileşmemişken yenileri eklenecekti, ya da bu yaptıkları hiçbir işe yaramayacak ve kız ölecekti.
Çocuk aletleri iki eliyle kavradı ve Pogo'dan komut bekledi."Şimdi!"
Çocuk, komutu duyar duymaz aleti kızın göğüsüne bastırdı. Kızın havalanan göğüsü dışında hiçbir değişiklik olmamıştı.
"Tekrar!"
Five tekrar yaptı. Ancak yine sonuç aynıydı.
"Dereceyi yükseltin!"
Grace'in sesiyle Pogo dereceyi yükseltti.
"Hadi!"
Five, tekrar denedi, ama yine sonuç farklı değildi. Gözlerini yumup bir gözyaşının düşmesine izin verdi.
"Söz vermişti..."
"Ve sözünü tutacak Five."
Çocuk arkadan gelen sesle arkasına baktı.
Darlene, annesinin yardımıyla Amy'nin yanına geldi. Elini kızın alnına koydu.
Amy'nin üzerinde gezen kırmızı kıvılcımlar onu hayata geri döndürebilecek tek şeydi, ve öyle de oldu.
Kız tekrar nefes almaya başlamış, hayata dönmüştü."Amy? Amy'e n'oldu! Ben neden uyudum?!"
Herkes Diego'nun haykırışıyla ona döndü.
"Amy'nin kalbi durdu."
Allison, Ben'i tamamladı.
"Ama Darlene onu geri iyileştirdi."
Diego kaşlarını çatarak yüzünde oksijen maskesiyle yatan kıza baktı.
Five Diego'dan önce davrandı."Ne zaman uyanır?"
Grace sedyede yatan kıza bakarak konuştu.
"Şuan hayatta olması bile bir mucize. Ne zaman uyanabilir bilmiyorum... hiç uyanamaya da bilir."
Diego, annesine sinirle döndü.
"Ne uyanamaması anne?"
Allison onu omuzlarından tutup durdurdu.
"Çıkmamız daha iyi. İkisinin de dinlenmesi gerek."
6 kardeş odadan çıkarken Five odadan çıkmadı.
Annesi diğer kıza yardım ederek sedyeye yatmasını sağlarken konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summertime sadness •Five Hargreeves•
Teen Fiction"Eğer gidersen seni hayatım boyunca affetmem Five!" Çocuk, ona kırgınlıkla bakan genç kızın gözlerinin içine bakamadı. Bu sözler bile ağır gelmişti ona. Kız dolan gözleriyle çocuğun elini kavradı. "Terk mi edeceksin beni?"