~Kaç bakalım~

307 26 21
                                    

Darlene, elini Diego'nun bıçaklarının üzerinde gezdiriyordu. Diego'nun sakinleşmesi için onu kendi odasına götürmüştü.

"Kaç tane bıçağın var?"

"17 tane."

Darlene, arkasını döndü.

"Hepsini yanında taşımıyorsun değil mi?"

Diego, kızın bu haline güldü.

"Aslında... evet hepsini yanımda taşıyorum."

"Ne!"

Darlene kaşlarını hafif çatmış bir şekilde Diego'ya bakıyordu.

"Sen, bu bıçaklarla oynarken hiç bir yerini kesmedin mi?"

"Hayır, kesmedim ama kessem ne olcak? Sen beni hemen iyileştirirsin."

Darlene gözlerini kaçırdı. Yapmayacağından değil utandığından gözlerini kaçırmıştı.

"En iyisi ben bir Amy'ye bakayım."

Darlene, Diego'nun bu söylediğiyle paniğe kapıldı.
Hızlıca kapıya ilerleyen çocuğun elini tutup önüne geçti.
Diego, ona anlamamışçasına bakarken Darlene yutkundu.

"Gitme, çünkü sana söylemem gereken bir şey var."

Diego, bir kıza birde birleşik olan ellerine bakıyordu.
Kız hala söze girmeyince Diego konuştu.

"Darlene? Dinliyorum."

Darlene, bunu kelimelerle yapamayacağı için parmak uçlarına çıkarak çocuğun dudaklarına kapandı.
Diego ilk başta tepkisiz kalsa da karşılık vermeye başladı.
Ellerini kızın kıvrımlı beline doladı.
Kız ellerini çocuğun saçlarına daldırdı.
Ancak öpüşmeleri aniden açılan kapıyla son buldu.
Kapının önündeki Klaus, az önce öpüşmelerini bozduğu için ona kızgınca bakan çifte baktı.

"Şey, ben sizi yemek için çağırmıştım ama birbirinizi yemeye devam edebilirsiniz. Ben hiç girmemişim gibi davranın."

Klaus kapıyı sertçe kapatıp hızlıca Amy'nin kaldığı odaya girdi.
Ani kapı açmasıyla yerinden sıçrayan ikiliye baktı.

"Size müthiş bir haberim var!"

Five ile Amy birbirlerine baktılar. Tekrar Klaus'a döndüklerinde Amy sabırsızca konuştu.

"Ne gibi bir haber Klaus?"

"Az önce Darlene ve Diego'yu bastım. Öpüşürken!"

Amy o sırda Five'ın ona içirdiği şurubu Five'ın suratına geri tükürdü.
Ancak Five bu durumu takmayarak Amy gibi şaşkınlık dolu olan suratını Klaus'a çevirdi.

"Öpüşürken mi!?"

•••••••••••••••

Tüm aile masada, sanki dün hiç bir şey olmamış gibi kahvaltı yapıyorlardı.
Amy iyi olduğunu söyleyerek kahvaltıya gitmekte ısrar edince kardeşleri onu kıramamış, kabul etmişlerdi.
Amy, Diego'nun Darlene'e attığı bakışları fark ettmişti.
Diego, hala kıza bakarken Amy sandalyesinden biraz kayarak ayağını havaya kaldırdı.
Diego tam su içerken ikizi tarafından bacak arasına yediği tekmeyle su boğazına kaçtı.
Çocuk bir yandan öksürürken bir yandanda tekmenin sahibi ikizine bakıyordu.
Amy'nin suratında sinsi bir sırıtış yerini alırken kafasıyla Darlene'i işaret etti.
Diego kıza bakmayı kesip yemeğini yemeye devam etti.

•••••••••••••••

"Tadı nasıldı?"

Darlene, yanına gelip oturan Amy'ye baktı.

"Neyin tadı?"

Amy koltuğa daha da sırnaştı. Yüzündeki sinsi gülümeseme kaybolmadan kızın kulağına yaklaştı.

"Diego'nun diyorum. Tadı nasıldı?"

Darlene, kızın kulağına fısıldadığı şeylerlere gözünü sonuna kadar açmış, eline geçirdiği ilk şey olan yastıkla kıza vurdu.

"Amy! Çok kötüsün! Bende ciddi bir şey söyleyecek diye bekliyorum."

Allison onların bu haline gülerken Amy hırsla konuştu.

"Asıl sen daha kötüsün! Ölümden dönen birine nasıl davranıyorsun!"

Amy sahte bir sinirle konuştuğunda yanındaki ikilininde birden ciddileştiğini gördü.

"Ay tamam. Geçti bitti. Şuan burdayım. Biz buna bakalım."

Amy. İki kızın bacağına elini koyup patpatladığında ikisininde derin bir nefes aldı.

"Çok korkunçtu..."

Allison halıya bakarak konuşurken Darlene, ona katıldığını temsil eden mırıltılar çıkardı.

"Hepimiz şok olmuştuk. Diego... çok kötüydü. Babama saldırmaya bile çalıştı."

Allison konuşmasına devam ederken Darlene ekledi.

"Ama Five onu tuttu."

Allison aniden ortalarında oturak kıza döndü.

"Sahiden... Five ile aranızda bir şey yok değil mi?"

Allison şüpheyle konuşurken Amy hemen söze atladı.

"Hayır, biz sadece arkadaşız."

"Ama arkadaşlar öpüşmezler."

Amy, sağındaki sesin sahibine , Darlene'e baktı.

"Hey! Öyle bir şey yok!"

"Odalarımız yanyana Amy. Kimi kandırıyorsun?"

Amy bıkkınlıkla nefesini verdi. Allison ondan neden bunu sakladıklarını söyleyip başını şişiriyordu.
Amy ayağa kalkarken konuştu.

"Bakın öyle bir şey yok. Tamam mı? Biz sadece birbirimize yakınız ve değer veriyoruz. Tamamen bu."

Allison ve Darlene ona inanmaz bir şekilde kaşlarını havaya kaldırdılar.

"Aslında şimdi hatırladım! Ben'e beraber kitap okuyacağımız hakkında söz vermiştim. Görüşürüz."

Amy hızla merdivenlere yöneldiğinde arkasından bakan kızlar artık her şeyden emin gibilerdi.

"Kaç bakalım."

Darlene önüne dönerek konuştuğunda Allison ile kısa bir süre bakıştılar. Bu işin peşini kolay kolay bırakmayacaklardı.

•••••••••••••••

Ay ben geldim.
Normalde bu kadar erken kiss sahnesi asla yazmam ama hem birbirlerine platonik olduklarini hemde kaos icin yeterli ortam hazirlamam icin boyle oldu.

Oy ve yorumlarinizi eksik etmeyinn💕

638 kelime🤟🏻

Summertime sadness •Five Hargreeves•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin