Amy aşağıdan gelen seslerle kaşlarını çattı. Hızlıca Five'ın odasından çıkıp seslerin geldiği yere, mutfağa ilerledi. İkizini kapının önünde dururken gördü. Diego, tepkisiz bir şekilde içeri bakarken Amy orda n'olduğunu anlamak için iyice yaklaştı.
Yerde bilinçsiz bir şekilde yatan Darlene görmek istediği son şeydi. Arkadan diğerlerinin sesini duyduğunda Amy hızlıca kıza yaklaştı.
Diego şoku atlattıktan sonra diğerleriyle beraber yerde yatam kıza yaklaştılar.
Kızın kolunda cam parçaları yüzünden açılan kesikler vardı."Darlene! Beni duyuyor musun?"
Diego bir yandan kızın nabzını kontrol ediyor bir yandan da kızla konuşmaya çalışıyordu ama kız hiçbir tepki vermiyordu.
"Tanrım..."
Vanya şaşkınlıkla konuşurken Allison konuştu.
"Diego, onu anneme götürmeliyiz."
Diego hiç düşünmeden kızı kucakladı. Luther Diego'dan kızı almak için yaklaştığında Diego hızlıca kızı geri çekti.
"Dokunmaya cüret bile etme."
Luther, çocuğu hayatı boyunca ikinci kez bu kadar endişeli ve sinirli görüyordu. O yüzden ses etmeden onun arkasından yürümeye devam etti.
Flashback-3 yıl önce-
Komisyon Akademiye saldırı düzenlemişti. Diego ikiz kardeşiyle beraber Akademiyi korumaya çalışıyorlardı.
Tüm adamları yere serdiklerinde birbirlerine bakıp gülümsemişlerdi."Tebrikler kızıl cadı. Adam öldürme konusunda bana yetişmeye başlamışsın."
Diego ukala bir şekilde konuştuğunda Amy ona gülmüş, omuzuna şakasına bir yumruk atmıştı.
Birbirleriyle gülüşürken ölmeyip onlara silah doğrultan adamı fark etmemişlerdi. Adam silahını rastgele ateşlediğinde Amy tam karnından vurulmuştu.
Kız vurulmanın etkisiyle birkaç adım geriledi. Gözlerini kardeşiyle birleştirdiğinde Diego cebinden çıkardığı bıçağı hızlıca adama fırlattı.
Adam tam kafasından yediği bıçakla artık ölmüş durumdaydı. Diego hızlıca kızı tuttu ve yavaşça kucağına yatırdı."Amy! Tanrım lütfen!"
Bir eliyle kızın yarasına baskı yaparken diğer eliyle de kızın kızıl saçlarını okşuyordu.
"Abi..."
"Kendini zorlama... yardım gelecek tamam mı?"
Kız zorlukla solan mavi gözlerini abisinin gözleriyle buluşturdu.
"Abi... lütfen ölmek istemiyorum. Hazır değilim."
Diego artık gözyaşlarını tutmuyor, delicesine ağlıyordu.
"Hayır... hayır ölmeyeceksin! Buna izin vermeyeceğim!"
Kız zorla nefes alırken dışarıdan gelen silah sesleri kesilmişti.
Diego delice bağırmaya başladı.Darlene! Luther! Five! Tanrım kimse yok mu? Yardım edin!"
Five hızlıca içeri girdi. Gördüğü manzara hiç iç açıcı değildi. Dört bi yanda ölen adamlar ve Abisinin kucağında vurulmuş sevdiği kız vardı.
Five hızlıca yanlarına koştu."Amy'ye n'oldu?! Kim vurdu onu!"
Five hızlıca sorular sorarken diğer kardeşlerde içeri girdi.
"Tanrım..."
"Çok kan kaybediyor! Darlene, sen düzeltemez misin?"
Diego bi umutla kıza baktığında kız konuştu.
"Burası şuan hiç güvenli değil. Five bizi başka bir yere, burdan uzak bir yere ışınlasın. Orda hallederim."
Diego hızlıca kafasını sallayıp kızı hızlıca kucağına aldı. Luther kızı Diego'dan almak için yanaştığında Diego hızlıca kızı geri çekti.
"Dokunmaya cüret bile etme."
-Flashbackend-
Diego hızlıca yukarı çıkmış kızı sedyeye yatırmıştı. Anneleri o tarafa hızlıca adımladı.
"Darlene'e n'oldu?"
Diego boğazını temizleyip konuştu.
"Mutfağa gitmişti. Bi anda kırılma sesi duyunca yanına gittim ve yerde yatıyordu."
Grace kafasını anlamış bir şekilde salladı. Kızı biraz kontrol ettikten sonra konuştu.
"Pek önemli bir şey değil. Güçlerini aşırı dozda kullandığı için bedeni bunu kaldıramamış. Serumu bittene kadar kalkmaması gerek. Uyanırsa söylersiniz."
Herkes kafasını onaylar şekilde salladı.
Diego elini alınına koyarak sandalyeye oturdu."Five yaralandığında gücünü onun üzerinde kullandı. Ondan dolayı böyle oldu büyük ihtimal."
Amy konuştuğunda herkes ona hak verdiğini belli eden mırıltılar çıkardı.
"N'oluyor burada?"
Five yeni uyanmış olmanın sersemliğiyle konuştuğunda Amy hızlıca arkasını dönüp ayağa kalktı.
"Yataktan kalkmamalıydın."
"Ben bebek değilim Amy."
Amy onun söylediklerinde aldırış etmeden koluna girdi. Five kızın inadını bildiğinden sesini çıkarmayarak ona yardım etmesine izin verdi. Amy onu sandalyeye bıraktığında sedyede yatan kızla gözleri büyüdü.
"N'oldu ona?"
"Gücünü çok kullandığı için bayılmış."
Klaus, Five'a gerekli açıklamayı yaptıktan sonra Five derin bir iç çekti. O an anladı ki bela peşlerini hiç bırakmayacaktı.
•••••••••••••••
Ay merhabaaa.
Kisa ama bol kaoslu bir bolumle karsinizdayimmm.
Diego'nun basının onundeyken ates acildiginda neden ilk Amy'yi dusundugunu anlamis oldunuz🥲
Oy ve yorumlarinizi eksik etmeyinn💕596 kelime🤟🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summertime sadness •Five Hargreeves•
Teen Fiction"Eğer gidersen seni hayatım boyunca affetmem Five!" Çocuk, ona kırgınlıkla bakan genç kızın gözlerinin içine bakamadı. Bu sözler bile ağır gelmişti ona. Kız dolan gözleriyle çocuğun elini kavradı. "Terk mi edeceksin beni?"