Telefonun içine gömülüp Ege'yle konuşurken bir yandan da kızlarla okuduğumuz koleje doğru yürüyorduk.Elimden bir anda telefonumun çekilmsiyle yerimde sıçrayıp,Leyla'ya "cidden mi?" dercesine bir bakış attım.Ly:Yakalarsan alırsın!
Çocuk gibi sokakda kovalamaca oynarken kızlar arkamızdan gülerek bizi izleyip,arada bir "yeter artık bak bişey olucak." diyolardı.
Ben yolun bir tarafında,Leyla ise karşımdaydı.Gözüyle bana telefonu işaret ettiğinde almak için yola fırladım.Ve o anda kulaklarımı korna sesleri doldurdu.Sonra ne mi oldu?Karanlık.
(...)
Ekim Güleryüz
Hepimiz bir köşeye çökmüş boş duvarları,dolu gözlerimizle izliyorduk.Yükselen melodiyle kafamı çalan paramparça telefonun ekranına baktım.Helin Teyze 297. kere arıyordu.Ege'nin,Ozan'ın ve Melisa'nın mesajlarını saymadım bile.Dayanamadım açtım.
Hln:ALO ANNECİM NERDESİN!?İYİSİN DİMİ?
Ekm:Helin teyze benim Ekim.
Hln:Lalin nerde Ekimcim?
Ekm:Helin teyze-nasıl desem-Laline araba çarptı.Önce hızlı nefes alış-veriş sesleri,sonrasinda ise "pat!" diye bir ses duydum.
Ekim:Alo!Helin Teyze??
Telefonu kapattım.Bekiri arayıp Helin Teyze'ye bakmasını rica ettim.
Bkr:Niye ya noldu?
Ekm:Çok soru sorma da dediğimi yap!Doktor çıktığında hepimiz ayağa kalktık.
Dkt:Lalin Gürsoy yakınları??
Hzl:Biziz,bişey olmadı iyi di mi??
Dkt:Üzgünüm ama,bel altı ani ve sert sarsılmadan dolayı felç olmuş.Vücudunda ufak tefek yaralar vardı ama önemli değiller,arada bir pansuman yapılsa yeter.Geçmiş olsun.Felç kelimesinden sonrasını duyan var mı?Çünkü ben duyamadım.Lalin yürüyemeyecekti,koşamayacaktı,bir daha hayata tutunamayacaktı.Kısacası o bir daha özgür olamayacaktı.
ÇOK KISA EVET FARKINDAYIM AMA SONRAKİ BÖLÜMLERİN ÇOK DAHA UZUN OLACAĞINA EMİN OLUN BEBİTOLARIM
BİKAÇ KISA BİLGİ VERİYİM SİZE KİTAPLA ALAKALI
KARAKTERİMİZ LALİN GÜRSOY
EGE VE HAZAL KARDEŞ TOZLUYAKA DA OLDUĞU GİBİ FAMİLY ISSUES KİTAPTA DA VAR
KANAT VE AZİZ'İNDE DADDY ISSUES'Ü VAR BURDA DA FAKAT KİTAPTA BİRAZ DAHA FARKLI
MELİSA EKİMLERLE DE İYİ ARKADAŞ SPOİLER GİBİ OLMASIN AMA SONRADAN ORTALIK FAZLA KARIŞACAK
OZMEL
EKKAN
AYDAĞ
EGLAL
ZEYÇAĞ
ALCEM
ARDUR
HAZBEROLUCAK BEĞENMEDİĞİNİZ KISIMI OYLAMA İLE DEĞİŞTİRİZ.
ŞİMDİLİK BU KADAR ÖPTÜÜM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebekler | Ege Şimşek
Fanfiction-Ömrü kısa renkli kelebekler gibi ateşe uçarız belki.. -Bizi sarıp,sarıp,sarıp,sarıp rüzgara verecekler ikimizi.