Zil çalınca Selim hoca hepimizin kompozisyonlarını topladı ve sınıftan çıktı.Selim hoca çıkar çıkmaz sınıftan olan olmayan,kız-erkek kim varsa tekrardan başıma toplandı.Geriliyorum işte siktirin gidin şurdan."Ayy Lalincim çok geçmiş olsun,takipçilerime nasıl olduğuna dair birşeyler söylemek ister misin?" diye abartılı hareketlerle konuştu Ece.Ben ise sadece sustum.Çekindiğimden falan da değil fırtına öncesi sessizliğim bu benim.
"Yüzü hala kusursuz ama baksanıza."
"Burakcım,o mavi gözlerini oyarım bi daha kusursuzluk ne onu hatırlamazsın." dememden sonra herkes bir ağızdan bağırmaya başladı.Ne söylediklerini bilemeyeceğim fakat bunun arkamda uyuyan Çağrı'yı uyandırmaya yettiğini ve artık sabrımı taşırdığını söyleyebilirim.
"YETER,GİDİN BAŞIMDAN YAPMACIK TAVIRLARINIZLA DAHADA GERMEYİN BENİ!" diye haykırdığım anda dağılmaya başladılar ve görüş alanıma kapının önündeki üçlü girdi.
Kanat,Ozan ve Ege.Yanıma doğru geldiler ve birer sandalye çekip karşıma oturdular.
"Oğlum noluyo amk burda?" diyen Ozan'a sinirle şöyle söyledi Ege,
"Ayımısın kanka,kızın yanındasın."
"Ege kızı bu kadar korumana gerek var mı sence?"
Kanat'ın bu sözüne karşılık yüzüne sinirli bakışlarını yönelten Ege'nin omzumdaki elini tutarak gülmeye başladım.
"Çocuk gibisiniz bildiğin."
"Lan bana bak sarı,hala neden ağladığını söylemedin."
Sırasımıydı şimdi be salak.
"Ağladın mı?Ne zaman?"
"Ağlamadım,Çağrı rüyasında gördü herhalde."
"Ne rüyası mal kanlı canlı gördüm gözlerin kıpkırmızıydı."
"Toz kaçtı belki?"
"İkisine birden?"
"Susun artık yeter,sebebi kendisine kalsın anlatmak isterse anlatır bi ara."
"Hay ağzını yiyim Kanat."
(...)
Kapıdan içeriye giren iki yılan,umarım deliklerini şaşırmıştır.
N:Hocaaam biz geldiik.
Hc:Naz?Hazal?Hoşgeldiniz kızlar.Boş bulduğunuz bir yere oturun şimdilik
Yanımdaki sıranın boş olması şuan en büyük dezavantajım.
"Lalincim,neden haber vermedin geçmiş olsuna gelirdik?"
"Eve-"
"Kesin sesinizi oyarım gözünüzü he!"
"Zeynocum,hala Ege'de misin?Yoksa Ali mi?"
"Bana bak seni ben gebertirim şimdi.Derdin benimle Zeynoyla değil."
"Olmaz öyle şey Üvey Kardeşim.Annemiz seninle olmadığımı duyarsa kızar bana.
YERİNDE KESME GİBİ Bİ PROBLEMİM VAR ALLAH KURTARSIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebekler | Ege Şimşek
Fanfiction-Ömrü kısa renkli kelebekler gibi ateşe uçarız belki.. -Bizi sarıp,sarıp,sarıp,sarıp rüzgara verecekler ikimizi.