2"Leyla yüzünden yani?"

410 31 17
                                    

İyi okumalar Bebeklerimm.

"Suçluyum belki ben,sen sularımda ölürken güldüm,keyfimden..."

Saatlerdir bu şarkıyı dinleyerek ağlıyorken aldığım haberle ağlamam dahada şiddetlenmişti.Lalin benim yüzümden felç olmuştu.

Flashback

"Yakalarsan alırsın!"

p2

Ay:Ya kızlar bişey olucak koşturup durmayın yolun ortasında.
Ly:Olmaz olmaz.

p3

Hepsi:LALİN!

End

Donuk bakışlar,akan göz yaşlarım ve avuç içlerimdeki tırnak izleri.Odama girdiğim andan beri olan şeyler bunlar.Hastaneye gitmedim.Gidemedim.Beni görmek istemezdi belki Lalin'im.

L.b:Kuzum,yapma şöyle iki lokma bişey ye.Lalin seni suçlu görmez yav-

Ly:Babanne çık.

L.b:Ama kı-

Ly:BABANNE ÇIK DİYORUM ANLAMIYOMUSUN?!

(...)
Melisa Gerçek

Hiçbirimizden ses çıkamazken Ege ve Ozan,bağırıyor,çağırıyor,ortalığı dağıtıyordu.

E:NASIL OLUR YA!ŞU ANA KADAR KİMSE NASIL HABER VERMEZ??!YA BİZ KONUŞURKEN OLDUYSA?!OOOF

O:EĞER SİZ KONUŞURKEN OLDUYSA SENİ KENDİ ELLERİMLE GEBERTİRİM EGE ŞİMŞEK!

E:OLSA BİLE NERDEN BİLE-

K:Yeter!Kesin bağırmayı,tek üzülen siz değilsiniz burda.

M:Ne duruyoruz burda?!Hastaneye gidelim.

Herkesten onay alınca hepimiz kendi arabamıza binerek hastaneye geldik.


Ozan Yılmaz

"Lalin!" diyerek kollarımı ona sardığımda acıyla inlemişti.

-:Pardon ya bi an şey oldu.
L:hahahah sorun değil Ozan'ım.
M:Aşkımm iyisin dimi?
L:B!tch sence kötü olabilir miyim??
E:Çekilseniz de bizde bi sarılsak yani.
L:Gel bakalım gel

Sarıldıklarında hiç ayrılmayı düşünmüyor gibi sıkı sarıldılar.Sanki bıraksa kız kaçabilecekmiş gibi.Hala ayrılmamışken, "Nasıl oldu bu kaza?" diye sordu Ege.Lalin ayrılıp anlatmaya başladı.

"Okula geliyoduk,o arada seninle konuşuyodum.Leyla bir anda telefonu elimden çekti koşmaya falan başladı.Yakalarsan alırsın dedi.Tabi bende peşinden koştum.Sonrası korna sesleri,çığlıklar ve karanlık zaten."

"Leyla yüzünden yani?" diyip Lalin'e gözlerini dikti.

"Nerden bilebilirdi ki böyle olacağını,hem olacağı varmış.Egeyle konuşurken dikkatsizliğim yüzünden de olabilirdi bu." Tabi Ege bunu cevapsız bırakır mı?Asla.

"Söyleme şöyle."

-Öyle bişey olsa ben onu yaşatır mıyım tatlım?

"Ondan şüphem yok Ozanım aa.

"Lalin,kusura bakma ama,Leyla'yı başından beri sevemiyorum.Çok şımarık davranıyo.Sürekli yazıp yazıp duruyo falan rahatsız edici."

"Farkındayım Kanatcım,ama n'apiyim çocukluk arkadaşım o benim."


BİRİSİ BANA BÖLÜM UZATMA BÜYÜSÜ YAPSIN İMDAT.

BU ARADA LALİN VE EGE ŞUAN MANİT DEĞİL HA

TOZLUYAKANIN HAZALI DA ŞUAN KİTAPTA YOK SONRADAN EKLİCEM VE KİTAPDA DA AYNI HAYATI OLUCAK SADECE BİRAZ DAHA YILAN OLUCAK

Kelebekler | Ege ŞimşekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin