Rahatsız edici veya sinir bozucu sahneler olabilir..
"Hoşgeldin yakışıklı."
"Kısa kes ne istiyo'sunuz?"
"Ne isteyeceğiz canım,seni."
Kahkahalara boğuldu Ege.Bu kız onu sınamak için gelmiş olmalıydı.
"Hastalıklı mısınız kızım siz?"
"Sana karşı bir hastalağımız var.Doğrudur"
Derken Ege'nin çenesini okşadı aheste aheste.
Ege sinirle itti kızın elini.Tabi kız geri sendeledi.Beter olsun,diye geçirdi,Ege içinden.
O an aklına gelen planla gözleri parladı Ege'nin.
"Lalin'i bırakın.İkinizden biriyle çıkayım."
Hazal'ın adeta yüzüne yapışmış olan arsız gülüş daha da büyümüştü.
"Ve ara sıra yaramazlıklarr?"
"Önce Lalin."
Hazal'ın yaptığı gibi,gülümsemeye başladı.
Telefonunu çıkartıp Naz'ı aradı.Köşeye doğru ilerledi ve açıldığı anda fısıltıyla konuşmaya başladı.
"Pekii hallettim."
-...-
"Egeciğinle konuşmuş az önce Hazal."
Sinirle gözlerini devirdi Lalin.Kalkabilse bu gerizekalıyı aşağı fırlatacaktı.
İçinden 'Bunun beynini kuşa taksak kuş ters uçar yemin ediyorum' diye geçirdi.Haklıydı.Bu kızlar geri zekalı bile olamazdı.
"Ege,seni bırakmamız karşılığında ikimizden biriyle çıkacak."
"Al işte,buyur.Ben boşuna demiyorum bunlara aptal diye."
"Kes sesini." dedi Naz kızın iplerini birer birer çözerken.Lalin çözülen iplerden sonra moramış bileklerini ovdu.
"Kalk git hadi,ne bekliyo'sun burda?"
"Kanatlanıp uçmayı,Naz'cım.Kızım ben yürüyebiliyo'muyum?"
Sinirli bakışlarını Lalin'in üzerinde uzunca gezdirdi ve tekrar Hazal'ı aradı.
"Ya Hazal,biz bunu nasıl göndericez,yürüyemiyor ki?
"Of delireceğim,işin içinde Ege olmasa bu sakatla hiç uğraşamazdım."
Naz biraz duraksadı ve telefonun diğer ucundaki sesi dinledi.Yüzünün şekli değişirken soğuk bir sesle "Pekii." dedi ve telefonu kapattı.Sinirli bakışları Lalin'i bulurken konuş.aya başladı.
"Hazırlan,Egen geliyo' seni almaya."
"Yazık oldu size."
"Hmm aynen."
...
Hazal Küçük
Elleri Ege'nin omzunda âdeta dans ediyordu.Ege ise ona karşı yapmacık tavrını koruyordu.Fakat Hazal bunu anlayacak kadar akıllı değildi.Ege'nin bir kolunu havaya kaldırdı ve kolunun altında kedi yavrusuymuşcasına sokuldu.Ve tam o sırada telefonu çaldı.Lanet okuyarak telefonu açtı ve kükredi.
"Ne var Naz??!"
"Ya Hazal,biz bunu nasıl göndereceğiz,yürüyemiyor ki?"
"Of delireceğim,işin içinde Ege olmasa bu sakatla hiç uğraşamazdım.Neyse bi şekild-"
"Ben alıp evine bırakacağım.Sonra da seninle bara gideriz ha?"
Hazal düşündü,sonrasında hoşuna gitmiş olcak ki kabul etti.
Ege tekrar gülümseyip yanından hızla ayrıldı.Hazal arkasından bağırmıştı fakat onu dinlememişti bile.Şuan aklında olan tek şey Lalin'di.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebekler | Ege Şimşek
Fiksi Penggemar-Ömrü kısa renkli kelebekler gibi ateşe uçarız belki.. -Bizi sarıp,sarıp,sarıp,sarıp rüzgara verecekler ikimizi.