5"Ege Bebesi"

180 20 1
                                    


"Benim bir tane annem var güzelim ayrıca sen benim hiçbirşeyi değilsin.Çeneni kapat yoksa kırarım."

Dediklerime karşılık küçük yılan Naz "Bu halinle mi?" diyip kahkaha atınca sinirlerime hakim olamadım.Vücudumun her zerresi titremeye başladı.Bacaklarım bile.

"Lalincik,tamam hulk mu olucaksın şimdi.Lütfen bize bişey yapma."

"Kızlar n'oluyo orda,rahat durun."

"Yok bişey hocam,ama Lalin arkadaşımız titriyo sanki biraz."

"Lalin,iyi değilsen çıkıp biraz hava al.Zeyno sende arkadaşına yardımcı ol."

Zeyno arkama geçip sandalyemi itmeye başladı.Biz sınıftan çıkınca Melisa'da peşimizden çıktı.Hocanın arkasından bağırıyor olmasının muhattabı o değilmiş gibi umursamadan bizi takip etti.Bahçeye indiğimizde ciğerlerime dolan temiz hava ile titreyişim yavaş yavaş dindi.

"Tatlım,n'oldu?Ne dedi o iki rüküş sana?"

"Geberticem ikisinide.Şu kız bu halde diye dalga geçmeyi görür o Naz yılanı."

"Bu okulda bakalım daha ne kadar kalabilecekler.Babamla konuşucam kuzum ben sen takma o ikisini."

"Sınıfa çıkalım.Yeter bu kadar bahçe havası."

"Emredersiniz kraliçem."

"Sevgilisi kılıklı seni."

(...)

"Lalin,iyimisin lan uyuyodum yeni haberim oldu olanlardan."

"Çağrı,sen ne zaman uyanıksın bi söylesene bana."

"Dalga geçme ya,anlat işte ne ara geldi o ikisi?"

Olanları kısaca özetledim.Dedikoducu velet,görende elli yaşında teyze der.

Zil çalar-çalmaz bizim sınıfa inen üçlü,bu sefer üçlü değil,beşli olarak gelmişlerdi.

"Kız insan haber verir.Ege bebesinden öğrendik sana olanları."

Söylediği şeye kahkaha atarken zorla da olsa konuştum.

"Ege bebesi mi?"

"Bebe değilde bebeğin olabilirim Lalin" dedi Ege dalga geçercesine.Ben bunlara gülerken önüme çöküp bana kollarını açan Sinan'a sarıldım.Tabi Ali durur mu?

"Yanlız bende isterim."

"Gel Yangın Alim,gel"

"Ulan yeter boğuldu kız."

"Bi sus be bebe."

"Kızın keyfi daha iyi yerine gelemezdi amk."

"Sus Çağrı."


Kelebekler | Ege ŞimşekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin