7"Güzel Love Momment olur."

179 21 14
                                    


Bundan 1 ay önce hayatımın son dakikalarını bir çatıdan sarkıtılıyor olarak geçireceğimi ve bunun Hazal tarafınan yapılıyor olacağını söyleseydiniz size g*tümle gülerdim.Fakat şuan yaşadıklarım tam olarak bunlar.

"Korkma canım kardeşim,seni burdan aşağı atmayacağım tabikide.Eğlencem yeni başladı."

Dedikten sonra beni geri çekti.Şoför bozuntusunun sonradan yukarı çıkarmış olduğu sandalyeme sürükleyerek oturttu beni.Allah'ım nasıl bir şeyin içine düştüm ben?

Başım hala deli gibi dönerken Hazal Yılanı sanki kalkabilecekmişim gibi belimden bir ip ile beni sandalyeme bağladı.Aptal işte ne beklenir ki zaten bundan.

Kendine gel aptal.Cıvıtmanın sırası mı şimdi?

"Ama bana teşekkür etmelisin bence.Ege gelir seni burdan kurtarır falan.Güzel love momment olur."

"Seni geberticem.Yemin ederim ki seni parça pinçik edicem.Sadece bekle."

"Elini mi kullanacaksın yoksa bacakcılarını mı?"

"Hiçbirini.Zekamı,paramı ve ağzımı kullanacağım.Tabi sen zeka ne bilmezsin şimdi."

"Bak bak laflara gel.Bana bak güzelim,bu çok sevdiğin saçlarını yolarım senin."

"Ay Hazal Ablası,niye öyle davranıyosun minik kuşa?"

"Haklısın Naz Ablası,Özüy dileyim bebeyim."

(...)

Gözlerimi odada gezdirip kaçabilmek için ne yapabileceğimi düşünürken Hazal ve Naz ikilisinin yönünden patlayan flaş ve kahkahaları sinirlerimi arşa çıkarıyordu.

"Yaa bu güzel çıkmadı"

"Gayet güzel işte Naz.Lalin Hanıma Ege'n~ için poz ver diyecek halimiz yok"

Sinirden gülmeye başladım artık.Bu harabe yerden bi şekilde kurtulmam lazım.

Şimdi bir düşünelim,bu iki kaltak telefonumu aldılar,yürüyemiyorum ya da ellerimi kullanamıyorum.Etrafta moloz yığınları ve iki yılanın oturduğu kahverengi deri koltuktan başka hiçbirşey yok.Kaldık mı kravatımın altındaki taşlı iğneme.

"Minik kuşş~ Ege'ni görüntülü arıyoruz saçını başını düzelt."

Dedikten sonra bir kahkaha patlatan Naz'ı,burdan kurtulur kurtulmaz Melisa ve Zeynom'a bırakacağıma dair and içerim.Amatörler sizi.

Telefon birkaç çalış sonrası açıldı.Tabi o iki yılanda konuşmaya başladı.

"Egecim~ omuz kaslarına bayıldıkk"

Ne öyle bakıyosunuz,sakinim gayet.

"Noluyo bee,eğer önemli değilse kapatın uyuyorum."

Bak ya,biz burda can çekişelim beyefendi uyusun.Paşama bak.

Ellerindeki telefonu bana çevirdiklerinde,uykulu gözlerini kısarak olan biteni anlamaya çalıştı önce Ege.Taşlar nihayet yerine oturunca,hızla dikeldi Ege.

"Napıyosunuz lan siz?Nerdesiniz çabuk söyleyin."

"Aa Ege,korkma sevgiline hiçbişey yapmayız.Tabi birkaç şartla."

Dayanamadım ve Hazal'a bakarak bir kahkaha patlattım.

"Ne gülüyosun ordan minik kuş?Komik mi geldi."

"Biz sevgili değiliz bu bir,Ege sizin gibi ahmakların lafına inanacak bir çocuk değil buda iki."

Dedikten sonra Naz'a yapmacık bir öpücük attım.

"Uzatmayın.Nerdesiniz söyleyin kendi aramızda halledelim.Olayı polise taşımamı ve koğuşlarda dayak yemek isterseniz kapatabilirsiniz.

"Tam bir saat sonra okulun çaprazındaki konteynerlerın karşısındaki trafonun arkasına gel.Yanlız olarak."

"Sakın ama sakın,o kıza birşey yapmayın.Gelicem lanet olsun gelicem."

hop asko.devami icin beklemek zorundasin.🥰😻😍😘😽💋



Kelebekler | Ege ŞimşekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin