"Aşk, bir orduya meydan okurken, bir kişiye esir düşmektir."
Hayal ve Kanra koridorda giderken Hayal farklı bir yere gittiklerini fark etti merakla:
-Nereye gidiyoruz?
-Sanro arkadaşını biraz hava aslın diye bahçeye çıkardı.
-Onun bir adı var, Sevilay!
Kral başta umursamazca cevap verecekti:
-Çokta-
Ancak devamını getiremeden Hayal'in ona ters ters baktığını fark etti. Zorla:
-Sevilay, dedi.
Hayal gülümsedi ve önüne baktı:
-Bu arada bir şey soracağım. Sanro neden senin ve diğer canavarların tersine insanlara iyi davranıyor?
-Çünkü Sanro farklı türleri seviyor. İnsan ve başka bir tür canlı fark etmez. Her birine aynı kibarlıkla davranır.
-Vay! Sevilay haklıymış. Yanardağ ile buzdağı bile bu kadar farklı olamaz.
Kanra durdu, gülümsedi ve Hayal'e döndü. Hayal şaşkınca bakarken Kanra çenesinden tuttu:
-Ama benim umursadığım tek kişi sensin.
Hayal yine bu duruma geldiklerini fark edince:
-Bunu yapmayı çok seviyorsun değil mi?
Dedi. Kanra biraz daha gülümsedi. Ardından gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı:
-Henüz değil. Daha kendime bile söyleyemiyorken olmaz.
Dedikten sonra geri çekildi, arkasını döndü ve ilerlemeye devam etti. Hayal de sözlerine bir anlam veremeyerek arkasından gitti.
Sonunda bahçeye geldiklerinde kızların ve Sanro'nun beyaz, 6 kişilik bir masada oturduklarını gördüler. Sevilay ve Neval bir tarafta Sanro ise diğer tarafta oturuyordu. Hayal hemen Sevilay'ın yanına gitti:
-Sevilay? İyi misin?
Sevilay ise gözleri Sanro'dayken cevap verdi:
-İyiyim, iyiyim. Sanro'nun tedavi etmek için güçleri varmış. Beni tedavi etti.
Bu sırada Kanra, Sanro'nun yanına geçip oturunca Sevilay kaşlarını çattı:
-Başka bir yere otursana!
Kanra tek kaşını kaldırıp Sevilay'a baktı. Sevilay daha çok kaşlarını çatınca Hayal:
-Ne oldu ki?
-Bir şey yok ya! Sadece Sanro'ya teşekkür ediyordum da bu canavar görüntüyü bozuyor.
Neval şaşkınca Sevilay'a baktı:
-Sevilay unuttuysan hatırlatayım Sanro da canavar. Hem de kardeşler!
-Olabilir ama biraz önce anlattıklarını duydun değil mi? Şu an canavarların gezegeninin ne kadar huzurlu olduğunu. Ama bizim burada huzurun 'h' si yok! Neden acaba!
Sevilay tekrar Kanra'ya öfkeyle baktı. Kanra ise umursamadan başka bir yere baktı. Sanro gülümsedi ve:
-Aslında Sevilay ben size bir şeyi söylemeyi unuttum. Diğer krallıktaki huzuru sağlayan kişi abimdi.
Dedi. Kızlar şaşkınca Sanro'ya baktılar:
-Nasıl?
Kanra alayla gülerek onlara baktı. Sanro anlatmaya devam etti:
-Babam acımasız bir hükümdar olduğu için krallıkta kötü adamlar çok fazlaydı. Sanırım sizin burada öyle kişilere yer altı insanları, mafya falan deniyor. Bizim krallığımızda onlardan çok fazla vardı. Ancak abimin tahta geçtiği ilk sene birçok asi grubu bir daha öyle şeyler yapmayacaklarına dair yemin ettiler ve abime yani krala sadakat yemini ettiler. Abim tahtta olduğu süre boyunca her bir yer altı çetesi yıkıldı, dağıtıldı, cezalandırıldı. Abim bunu tek bir kötü grup kalmayana kadar devam ettirdi. Ancak abim ne kadar kötü adamları engellediği için krallık daha huzurlu olmuş olsa da en az kötü adamlar kadar sıradan halk da abimden korkuyordu bu yüzden rahat bir huzur ortamı oluşmuyordu. İşler böyle olunca abim tahtı bana devretti çünkü halk beni seviyordu. Tabi abim hala hayatta olduğu için ve tahtı sadece devrettiği için yani sonradan istediği zaman geri alabileceği için kötü adamlarda ortaya çıkamıyordu. Bu sayede huzurlu bir ortam oluşmuş oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Canavar Kalbim
FantasiHer şey o gün başladı... O gün tüm insanlar kurt adamların, ejderhaların, vampiri ve diğer fantastik yaratıkların hepsinin gerçek olduğunu öğrendi ama hiç kimsenin bunlar için heyecanlanmaya ya da şaşırmaya vakti olmadı. Tarih 2137...... Teknol...