Dans ve Şarkı.

1.1K 32 0
                                    

Selam gene ben:D
Nasılsınız görüşmeyeli?
Ben şahsen Jungkook'un o fotoğrafını gördüğümden beri iyi değilim😩🤍
Neyse  bölüm sonunda görüşürüz!
İyi okumalar💫
...
"Bugün benimle yatar mısın?"

Tae sanırım benimle dalga falan geçiyordu. Sanki onunla hiç yatmamışım gibi birde ciddi ciddi soruyor!

"Aptal mısın?"

Anlamazca bana bakmıştı. Evet kesinlikle haklıyım. O bir aptal.

"Ya Tae öyle ciddi soruyorsun ki birşey oldu sandım. Tabii ki seninle yatarım aptal."
"İyi gel hadi çok uykum var. Hemen uyuyalım!"
"Tamam hayatım sessiz ol, Jimin uyanacak."

Kolumdan tutup beni odasına sürükledi. Üstümüzde zaten pijamamız olduğu için direkt yatağa uzandık. Ve Tae'nin şöyle bir huyu vardı. Uyurken birşeye sarılması gerekiyordu. O yüzden yatar yatmaz birbirimize sıkıca sarıldık.

"İyi geceler Tae'm."
"İyi geceler Jeon'um."
...

Jimin'den

Sabah yüzüme güneşin vurmasıyla erkenden uyandım. Evet bugün erken kalktım ve bütün işlerimi hemen bitirip geriye kalan zamanımı kendime ayıra bilirdim. Mesela bugün bara gidip dansla karışık şarkı söyleyecektim. İlerde idol olmak istiyordum. Çünkü dans etmeyi,şarkı söylemeyi çok seviyordum. Ve bu hayalimi gerçekleştirmek için çok çalışmam gerekiyordu. Bende ilk denemelerimi yapmak için böyle saçma birşeye başvurmuştum. İlk oraya dans etmek için gitmiştim. Ama daha sonra her ne olduysa şarkıda söylemeye başlamıştım. Ama işin en kötü tarafı ise Tae ve Jungkook'un bundan haberi yoktu. Yani onlara söylememe sebebim ise benim idol olmama karşılardı. Nedenini her sorduğumda ise beni geçiştiriyorlardı ve cevap alamıyordum.
Herneyse işte bu yüzden onlardan saklıyordum.
Aşağı inip kahvaltıyı hazırladım ve iki uykucuyu uyandırmak için odalarına doğru yol aldım. İlk önce Jungkook'un odasına gittim ama yoktu? Bir yere falan mı gitmişti? Ama gitseydi ben görürdüm?

"Ah herneyse, Tae'yi uyandırayım bari."

Tae'nin odasına gitmemle İkisinde burada birlikte yattığını görmüştüm. Neden şuanda ortalarına girip onları ayırmak istiyordum? Kıskanıyor muydum? Hayır neden kıskanayım ki! Sonuçta kaç defa birlikte yattılar yani bu ilk değil(!)

"Jungkook,Tae! Hadi kalkın kahvaltı hazır!"
"Bebeğim tamam sen git geliyoruz biz."

Jungkook'un mırıldanarak,yarı uykulu bir şekilde söylediği şeyde ben bir tek "bebeğim" kelimesine takılmıştım. Neden havalara uçup zıplayasım geliyor? Ah ben gerçekten iyi değilim! Jimin kendine gel ve aptal gibi davranma!
Ardından  telefonumu,cüzdanımı ve anahtarımı alıp evden çıktım. Neden böyle birşey yaptım tam olarak bilmiyorum ama sanırım dans ve ses pratiği için stüdyoya gidecektim.

Eee sonuçta hayalimi gerçekleştirmek istiyorsam fazla çalışmam gerek. Öyle değil mi?
...

Ayh bu bölüm biraz karışık oldu:(
Genellikle Jimin'in hayalleriydi anlatmak istediğim. Yani amacım oydu ama çıkan bu:D
Bu arada küçük bir bilgilendirme yapayım..
Jimin dans ve müzik konusunda oldukça iyi. Gerçek hayatta olduğu gibi🙃🤍
Ve kendisinin bir stüdyosu var.
Jungkook'un ve Tae'nin de bundan haberleri yok😶
Herneyse diğer bölümde görüşmek dileğiyle hoşçakalın!
💫🤍

Fake Love /VminkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin