Jimin
Değişik hissediyordum.
Lunapark günümüzün üstünden bir kaç gün geçmişti ve bu bir kaç günde garip olan tek şey ise Jungkook'un tuhaf bakışlarıydı.
Evet başka hiç bir şey olmadı. Yatağımda uzanmış geçirdiğim günleri düşünürken içeri Jungkook'un girmiş olması beklediğim bir şey değildi. Yattığım yataktan doğrulup bakışlarımı ona çevirdim."Jungkook?"
"Jimin, selam."
Kaşlarımı çatıp ona bakarken karşılık verip "Selam." dememle birlikte gelip yanıma oturdu.
"Nasılsın?"
"İyiyim Jungkook. Bir şey mi oldu?"
"Hayır olmadı, sadece sıkıldım ve seninle vakit geçirmek istedim."
Benimle vakit geçirmek mi istedi?
Değişik bir çocuktu."İyi bakalım da ne yapacağız?"
"Yani istersen playstation oynayabiliriz ama bilemedim şimdi."
Güzel fikirdi aslında. Jungkook'un da yanıma gelmiş olma bahanesinin bu olduğunu düşünüyordum, hatta emindim. Oynayacak partner bulamadı ve benimle oynamak istedi. Mükemmelsin Jeon Jungkook.
"Evet oynayalım tabii de yanıma bunun için geldin değil mi? Kırıldım Jungkook."
Yüzümü sahte bir üzüntüyle aşağı eğerken Jungkook kısa bir kıkırtı bıraktı odaya. Kafamı kaldırıp gülüşüne baktım.
Tatlı diye geçirdim içimden."Hadi ama Jimin yanına tek bunun için mi geliyorum ben?"
Yok,hiç gelmiyorsun.
"Şaka yaptım şaka."
Bir süre gülüp sonrasında salona gitmek için odadan çıktık. Geçerken mutfaktan atıştırmalık bir şeyler hazırlayıp salona geçtik. Jungkook aldığı konsollardan birini bana verip diğerinide kendisi aldı.
Oyun başlayınca saatlerce aynı oyunu oynayacağımızdan bir haberdik.•••
"Tamam pes ediyorum sen kazandın."
Skorun 20-5 olduğunu gördüğümde daha fazla rezil olmamak için konsolu bıraktım. Jungook gülerek bana bakıyordu.
"Kazanacağımı söylemiştim."
"Ne ara kendini bu kadar geliştirdin sen?"
"Yaptık işte bir şeyler."
Gülüp koltuğa uzandım ve ellerimi yüzüme görürüp yüzümü ovdum.
"Ah Kook çıldırtıyorsun beni."
O da gülmeye başlayıp yanıma uzandı ve elinin tekini karnıma koydu. Eskiden olsa benim için normal bir davranıştı ama şu zamanlar böyle hareketleri beni içden içe çıldırtıyordu.
Gülmem solmuş sessizce iç çekmeye çalışırken bir anda gıdıklamaya başladı. Kahkalar atarken bir yandan da durması gerektiğini söylüyordum. O sırada bir öksürük sesiyle durduk ve ikimizde kafamızı kaldırdık."Taehyung?"
"Jimin?"
Jungkook'a baktığımda göz devirip geri başını koltuğa koymuştu. Tae ise sandığımın aksine gülüp yanımıza oturdu ve saçlarımı karıştırdı.
"Ne yapıyordunuz bakalım."
"Playstation oynuyorduk,sende ister misin?"
"Yok hayatım istemiyorum ben."
"Iyyy vıcık vıcık ilişkinizi lütfen gözümün önünde sergilemeyin."
İkimizde Jungkook'a vurup göz devirdik. O sirada Tae'ninde yanımıza yatmasıyla ikisinin arasında kaldım.
İkiside kollarını bana dolayınca sıcaklıktan mayışıp uyuya kalmam bir oldu.•••
Bölümler fazla kısa oluyor biliyorum üzgünüm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Love /Vminkook
FanfictionJimin ev arkadaşı Jungkook'tan hoşlanıyordu fakat Jungkook'un dikkatini çekmenin yolunu bilmiyordu. Bir gün Jimin'in aklına bir plan gelmişti ve o planı ise ev arkadaşları olan Taehyung ile yapmıştı. "Umarım hep mutlu olursunuz sevgili arkadaşlarım."