ÖLÜ KYUUBİ VELEDİ

186 17 17
                                    

Hikaye başlasın bakalım.

Üçüzlerin doğduğu gece Kyuubi serbest kalmış ve bütün Konohayı yıkmaya başlamıştı. Uzun süren savaşın ardından Yondaime Hokage Namikaze Minato ve eşi Namikaze Uzumaki Kushina tarafından yakalnmıştı. Minato, Ölüm Tanrısı Shinigamiyi çağırdı.

"Namikaze Minato....... yapacağın şeyin bedelini biliyorsun değil mi?" Shinigami.

"Evet..... biliyorum...." Minato.

Sonra Shinigami bir ses duydu. İnsanlar duymuyordu.

"*Shinigami, Namikaze Minatonun yaşamasına izin vermen gerekiyor. *"

"*Niye ki?*" Shinigami.

"*Oğluna bak*"

Shinigami çocuğa baktı. Yanaklarındaki üç bıyık iziyle kim olduğunu anladı.

"*Kehanet.... *" Shinigami.

Sonra Minatoya baktı. Eğer gerçekten bu çocuksa zamanı geldiğinde ailesinin her üyesine ihtiyacı olacaktı.

" Sanırım şanslı günündesin Namikaze. Senin canını bağışlayacağım. Ama sırf çocuklarının gelecekte yaşayacaklarını görmen için" Shinigami.

Shinigami, Kyuubi chakrasını Narukoya, Kyuubi ruhunu ise Narutoya mühürlediğinde ortadan kayboldu.
.
.
(çocuklar 4-5 yaşlarındayken)
.
.
Namikaze ailesi, konseyin Naruto için verecekleri kararı öğrenmeye gidiyorlardı. İki kızlarıda yanlarında olsada Narutoyu getirmemişlerdi. Olur da kötü bir karar alınırsa Minato, Narutoyu hemen vermek istemiyordu. Gerekirse oğlunu onlardan saklayacaktı. Konsey üyelerinin olduğu odaya geldiler. Minato odaya girince herkes ayağa kalktı.

"Hoş geldiniz Yondaime-sama" dedi yaşlı adam.

"Direkt olarak konuya girsek diyorum!" Minatonun sesindeki öfke anlaşılıyordu.

"Kyuubi olarak bilinen Namikaze Narutonun hayatına normal şekilde devam etmesine izin verenler kendilerini belirtsin?" yaşlı adam iğneleyici konuşuyordu.

Hyuuga, Uchiha, Akemichi, Nara ve Yamanaka klan liderleri ellerini kaldırdı.

"Şimdi de izin vermeyenler? "yaşlı bir kadın söylemişti.

Sivil konseyde dahil olmak üzere neredeyse herkes el kaldırmıştı. Oy çoğunluğu izin vermiyordu.

" Öyleyse karar verildi. Kyuubi olarak anılan Namikaze Naruto..... idam ettirilecektir!!" yaşlı adam.

Kushinanın gözlerinden yaşlar akarken kızlarıda aynı şekilde olduğunu gördü. Minato öfkelenmişti.

"Onun benim oğlum olduğunu unutuyorsunuz galiba!!!" Minato.

"Hokagenin oğlu olması Kyuubinin bu köye saldırıp bir sürü vatandaşımızı öldürdüğü gerçeğini değiştirmiyor!!" dedi biri.

"Daha kaç kere diyeceğim. Oğlum Kyuubi değil, sadece içinde tutuyor!!" Minato.

"Artık karar verildi Yondaime-sama, zorluk çıkarmadan Kyuubi vekedini getirin" dedi yaşlılardan biri.

"Oğlumu kendi ellerimle ölümüne getireceğimi sanıyorsanız, hepiniz aptalsınız demektir!!?" Minato.

"Sizde bizim bunu düşüneceğimizi bilmiş olmalısınız" Danzo gülümsüyordu.

"Ne diyorsun sen?!" Minato.

"Sizin karara karşı çıkıp oğlunuzu saklayacağınızı bildiğimiz için Kyuubiyi izlemesi için kök anbu ekibini görevlendirildi" Danzo.

"Bunu konsey kararı alınmadan nasıl yapabiliyorsunuz?!!" Uchiha klan lideri Fugaku.

TİLKİ VE KEDİ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin