Naruto kapıdan girdiğinde odadaki kalabalığa baktı. Her köyden shinobi ve kunoichi vardı. Ablalarıde girince bir kenara geçtiler. Ama içeride bir gürültü vardı. Konoha ve jinchurikilerin takımları çok sesli konuşuyordu. Ortada beyaz saçlı gözlüklü. birisi vardı. Namikaze kardeşlerde oraya gitti.
Naruko - Biz geldik!!?
Natsumi - Ne oluyor?
Sakura - Kabuto senpai sınava katılanlarla ilgili bilgi kartlarına sahip olduğunu söylüyor?
Sasuke, Gaara, Yugito - Namikaze Naruto hakkında bilgileri ver!!
Üçüde aynı anda konuşmuştu. Kabuto yere bir kart koyunca herkes ona odaklandı. Üstündeki kayıtlı bilgiler çıkınca okumaya başladı.
Kabuto - Namikaze Naruto, ekip arkadaşları ve kardeşleri Namikaze Naruko ve Namikaze Natsumi, Sensei ve anneleri Namikaze Kushina, tamamlanan görevler 57 D, 64 C, 42 B ve 38 A seviye görev, ayrıca hem Konohagakure hemde Kumogakure çevresindeki S ve üstü rütbeli suçluları ağır yaralı şekişde yakalamış, geçmişi, çocukluğunda Konoha konseyi tarafından alınan ölüm kararına 4. Hokage karşı çıkamadan gerçekleştirilmiş, 4 yaşındayken anbular tarafından öldürülmüş, Konoha hastanesinde tedavi görürken bilinmeyen bir şekilde aniden iyileşmiş, uyandıktan birkaç hafta sonrada akademiden mezun olmuş.
Odadaki herkes dikkatle dinlemişti. Ufak çaplı bir şoka girdikleri belliydi.
Naruto - Reenkarnasyon....
Kabuto - Efendim?
Naruto - Bilinmeyen bir şekilde iyileştiğimi söyledin ya?..... insanların dilinde buna.... "Reenkarnasyon" denir..... benim nihai Reenkarnasyonum!!
Naruto delirmiş gibi bakıyordu. Çok geçmeden kendine geldi.
Naruto - Başlat artık sınavı İbiki....
Odayagiren adamla herkes kendine belirlenen yerlere oturdular. Açıklamalar yapıldıktan sonra sınav başladı. Naruto anında soruları cevaplamıştı. Arkasına yaslanıp etrafı izlemeye başladı.
Naruto - *Natsumi-nee soruları yapabilecek kadar zeki.... Naruko-nee ise son soruyu alacak kadar cesur..... ikiside sonraki tura yükselecektir*
.
.
.
.
İbiki - Hepiniz. bir sonraki tura geçtiniz!!Naruko - Hee?!!
Naruto - Bir shinobi her tüelü durumdayken görevi için bilgi toplamalıdır... bu sınavın amacı, onu çözmemiz değildi.... aramıza yerleştirdikleri sahte geninlerden dopru cevapları almaktı.... Bu sayede ne kadar iyi. bilgi topladığımızı ölçeceklerdi..... ki başardılarda dattebayo....
İbiki - Zekisin velet!
Naruto - *Ben 10 bin yıldır yaşayan bir tanrıyım..... velet sensin!!*
Herkes dikkatini camdan giren kadına vermişti.
Anko - Selam kurtçuklar!! Ben 2. aşama gözetmeni Mitarashi Anko!! Herkes 10 dakika içinde Ölüm Ormanı eğitim sahasında olsun!!
Dedikten sonra tekrar camdan çıktı. Herkes ayaklanıp gitmeye başladı.
.
.
.
.
Herkes Ölüm Ormanının önünde bekliyordu. Anko elimde iki parşömenle geldi.Anko - Dinleyin beni!!? Elimdeki parşömenlerden her takıma rastgele bir tane verilecek!! Amacınız 5 gün için iki parşömenle ormanın merkezindeki kuleye gelmek!!Yiyecek ve içecek olarak be kullandığınız umrumda değil!! Ayrıca herkes, ölüm gibi bir durum sonucunda bizim sorumlu olmamamız için şu belgelerden imzalasın!!
Her takımı çağırıp tek tek parşömenleri veriyorlardı. Naruko dünya yazan parşömeni alıpçabtasına koydu. Dişerleriyle beraber ormana girecekleri yere doğru gitmeye başladılar.
Naruko - Arkadaşlarımızla karşılaşırsak ne olacak?
Naruto - Öldür....
Natsumi - Naruto haklı öld..... NEE?!!?
Naruko - Küçük kardeşim... cidden bunu yapmazsın değil mi??
Naruto - Savaş alanında herşey yasaldır....
Naruko - Savaş alanında değiliz...
Naruto - Fark eder mi? sonuçta birilrri ölürse sorumlu kimse olmayacak.....
Kızlar konuşmaya devam ederken Naruto ağaçların arasında bir yere bakıyordu. Kızlar merakla sordu.
Natsumi - İyi misin kardelim??
Naruko - Sorun ne?
Naruto - Bir şey yok... hadi gidelim?!
.
.
.
.
Naruto kuleye girdiğine etrafa baktı. Parşömenleri ablalarından alırken konuştu.Naruto - Hayal kırıklığına uğradım... açıkçası burayı daha iyi yapabilirlerdi.
Parşömenleri açınca Kushina çıktı. Gidip çocuklarına aynı anda sarıldı.
Kushina - Tebrik ederim çocuklar dattebaneee!!!
Naruto - Neyse.. ben sınav zamanına kadar uyuyacağım?....
Birşey demelerine izin vermeden odaya gitti. Yatağa uzandığı anda uyımuştu.
Garip sesler duymaya başladı. Rüyada olduğunu çok rahat anlayabiliyordu.
Naruto - /Neler oluyor Kurama?/
Kurama - /Net birşey söylemek zor..... sanırım tanrılar toplanıyor /
Naruto - /Bu beninde mi gideceğim anlamına gelir?/
Kurama - /5 gün boyunca boşsun.... bence gitsen sorun olmaz?/
Naruto - /Pekala.... Bu tanrıkar nerede toplanıyor dattebayo?/
Kurama - /Ölen tanrıların ruhlarını bulunduğu yerde....... Ölümsüz Diyar'dalar/
Naruto - /Hmm.... kulağa isekai mangalarından çıkmış bir uydurma gibi geliyor?/
Kurama - /Saçma olduğunu biliyorum!! Ama ismi koyan ben değilim!!!! Beni suçlayamazsın!!/
Naruto - /Raijinin güçlerini aldığıma göre oraya gitmek ve gelmek kolay olsa gerek/
Naruto beyaz bir ılıkla ortadan kayboldu.
Yere inen Naruto etrafa baktı. Etrafta uçan toprak parçalarından şelaleler akıyordu. Etrafta hiç görülmemiş yaratıkları gördü.
- Şeref getirdiniz Savaş Tanrısı Menma?
Naruto -.... ne eksikse tutup getirdim?
- /O sadece bir çocuk.../
- /Nasıl bu kadar..... küstah olabilir?/
Naruto - / Bu herifler tanrı mı?/
Kurama - /Evet... hepsi rüya de güçlüdür/
Naruto - Bana bakın!! Eğer bir daha rüyalarıma girerseniz...... sizi ÖLDÜRÜRÜM dattebayo!!
Bölüm bitti.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TİLKİ VE KEDİ AŞKI
Hayran KurguKöy onu Kyuubi olarak görüyordu. Ailesi onu kardeşlerinden ayırt etmiyordu. Bütün çocuklarını seviyorlardı. Ama 4. Hokage, köy konseyinin kararını öğrendiğinde oğlunu öldürmek için bir anbu ekibi çoktan görevini başarılı şekilde gerçekleştirmişti. N...