Selam gençlük. Uzatmadan hoop bölüm.
Sabah uyandığım gibi aşağı indim. Ablamlarla uyuduğum için benimle beraber uyanmışlardı. Ama tekrar uyumaya çalıştılar. Bugün hafta sonuydu. Yani akademiye gidilmeyecekti. Bende ormanda antrenman yapmak için evden çıktım. Güneşin ışıkları bile yeni doğuyordu.
"/Seni anlamakta zorlanıyorum velet?/" kurama.
"/Neden ki?/" ben.
"/Yaşıtların, bugün tatil diye daha fazla uyumak ister. Sen ise antrenman için ormana gidiyorsun?/" kurama.
"/Ne var bunda?/" ben.
"/Boşver, ben uykuma geri dönüyorum/" kurama.
Ağaçların arasında durduğumda bir kage bunshin yarattım. İkimizde elimizde kılıç oluşturup dövüşmeye başladık.
"/İki tanrının dövüşü, ne kadar efsanevi(!)/" kurama benimle alay ediyordu.
Kage bunshinin el mührüyle yok ettim. Etrafta garip bir aura vardı. Etrafımı bir anda shinobiler sardı. Alın bandlarında müzik notası gibi bir işaret vardı. Hepsinin yüzü maskeliydi. İçlerinden birisi konuşmaya başladı.
"Sonunda Hokagenin oğlunu tek başınayken bulabildik"
"/Bunlar ciddi mi ya? Beni rehin almayı ya da öldürmeyi planlıyorlarsa yanlarında başka bir insan üstü varlık getirmeleri gerekir/" ben.
"/Biraz eğlence çıktı gibi ha?/" kurama.
"/Bunları öldürüp içimdeki kana susamışlığı biraz dindiriyim/" ben.
Elimde yeniden kılıç yarattım. Hızla ileri atıldım. Adamlardan ikisinin kellesini kestikten sonra birinin kafasına mızrak sapladım. Bir diğerini yerden çıkan mızraklarla öldürdüm. Diğerlerine bakarken göğsümden çıkan kılıç dikkatimi çekti. Arkamdaki adam hayretle tuttuğu kılıca bakıyordu. Elimde iki mızrak yapıp adamın kafasına çapraz şekilde sapladım. Sonra sertçe yanlara doğru çektim. Kafası parçalara ayrılırken diğerleri korkuyla yere düştü. Hepsinin boğazına birer mızrak soktuktan sonra yerden sürüyle mızrak çıktı. Adamların bedenleri tanınmayacak haldeydi. Hepsi bitince eve doğru yürümeye başladım. Üstümde tek damla bile kan yoktu. (diyeceksiniz göğsüne kıkıç girdi............ sadece girdi, herhangibir yaraya sebep olmadı....... yanii oyun hamurlarına bıçak soktuğunuzu düşünün)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TİLKİ VE KEDİ AŞKI
FanfictionKöy onu Kyuubi olarak görüyordu. Ailesi onu kardeşlerinden ayırt etmiyordu. Bütün çocuklarını seviyorlardı. Ama 4. Hokage, köy konseyinin kararını öğrendiğinde oğlunu öldürmek için bir anbu ekibi çoktan görevini başarılı şekilde gerçekleştirmişti. N...