Dalga ülkesine giriş yaptıktan sonra ilerlemeye devam ettik. Biraz ileride Kakashi ve takımının Zabuzaya karşı savaşmaya çalıştıklarını gördük. Kakashi, yakalandığı için yardım edemiyordu. Elimde yarattığım 9 dişli kılıcı su klonu Zabuzayı yok ettim. Klon suya dönüşüp yere dağıldı.
(dişlerin 9 tane olduğunu düşünün)
"Sonunda biraz eğlence!!" ben.
"Senide öldürmemi istemiyorsan çekil yolumdan velet" zabuza.
İleri atılıp kılıcımı savurduğumda, Kakashiyi hapseden elini geri çekti. Kakashi özgür kalmıştı.
"Öğrencilerine bak....... ben bunu hallederim" ben.
Sesimdeki korkunç ton yüzünden birşey demedi. Zabuzayla hızla kılıçlarımızı savuruyorduk. Sadece sesleri ve çarpışmadan çıkan kıvılcımlar gözüküyordu. Geri sıçradık. İçimdeki kana susamışlık beni ele geçirmek için çok uğraşıyordu.
"/Sakinliğini korumaya çalış velet!!/" kurama.
"/Söylemesi kolay!!/" ben.
El mühürlerine başlayan Zabuza, bir su ejderi yapınca, toprak duvarı tekniğiyle onu durdurdum. El mühürlerine başladım. Elimle yere yumruk attığımda su ejderinden kalan sular dönerek bir girdap oluşturdu. Sular yeniden dağılınca Zabuza bir ağacın dibinde oturuyordu. Kakashi onunla konuşurken yanlarına gittim. Elimdeki kılıcı boynunun hemen yanına ağacın gövdesine sapladım. Metal seslerinin ardından yere birkaç tane iğne düştü. Elimi ağaçlara uzatıp mızrak gönderdim. Ağaçların arasından maskeli birisi çıkıp Zabuzayla uzaklaştı. Diğerlerinin yanına döndüğümde Uchiha veledinin ve ekip arkadaşlarının bana sinirli şekilde baktıklarını gördüm. Umursamadım.
"Naruto, sen iyi misin?" kushina.
"Merak etme kaa-san" ben.
"Reflekslerin ve hislerin gerçekten kuvvetli gözüküyor Naruto" kakashi.
"Evet" ben.
"Minato sensei seni iyi eğitmiş olmalı" kakashi.
"Tou-san ilehiç eğitim yapmadım" ben.
"O zaman bu, Kushina-sanın marifeti" kakashi.
"Üzgünüm ama Narutoyu ben de eğitmedim Kakashi" kushina.
"O zaman nasıl bu kadar gelişmiş duyulara sahip?" kakashi.
"Beni eğiten kişi, Konohadan değil......... yanii...... henüz değil" ben.
Köprücü amcanın evine gelmiştik. Akşam yemeğinden sonra evdeki çocukla insanların hayatlarındaki acılar hakkında küçük bir tartışma yaşandı. Sonra herkes uyumak için odalara çekildi. Gözlerimi kapattığım anda uykuya daldım.
.
.
.
.
Sabah uyanıp kahvaltı yaptıktan sonra ormana geldik. Kakashi, öğrencilerine chakra kontrolünde eğitim verecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TİLKİ VE KEDİ AŞKI
FanficKöy onu Kyuubi olarak görüyordu. Ailesi onu kardeşlerinden ayırt etmiyordu. Bütün çocuklarını seviyorlardı. Ama 4. Hokage, köy konseyinin kararını öğrendiğinde oğlunu öldürmek için bir anbu ekibi çoktan görevini başarılı şekilde gerçekleştirmişti. N...