Tarih: 30.08.19
Merhaba Jungkook, bu kaçıncı mektup? üç mü? bilmiyorum. Jungkook ben mahvoluyorum, ben.. ben kendimi kaybediyorum Jungkook. Ben kalbimdeki aşkın altında eziliyorum Jungkook, bunu bana neden yapıyorsun? neden seninle paylaşmama izin vermiyorsun Jungkook?
Sana bu hafta başında dedim ki 'Jungkook neden böyle yapıyorsun, beni sevmiyor musun artık?' dedim, belki hatırlarsın. Cevabın ne oldu peki hatırlıyor musun? 'Ne yapıyormuşum Lalisa?' dedin, sen bana Lalisa demezsin ki.
Jungkook, kalbim çok ağrıyor söküp atmak istiyorum. Neden seni bu kadar seviyorum? senden senin benden soğuduğun gibi soğumak için sebep arıyorum ama bulamıyorum Jungkook.
Bugün, bir şarkı yazmaya başladım biliyor musun? Heveslendim, alt yapısı dahil her şeyi benim olacak yani kendim yapacağım şarkıyı. Bunu sana anlatmak için hevesli hevesli yanına geldim bugün, sen ise telefona bakıp beni dikkate almadın bile. Dayanamadım kapıyı çarpıp çıktım Jungkook, üzülmedin değil mi? beni çok sinirlendirdin, eğer sinirlenmeseydim asla böyle bir şey yapmazdım gerçekten ama gerçekten elimde değildi Jungkook.
Fakat sen benim arkamdan gelmeye tenezzül bile etmedin Jungkook, kapıyı çarpıp çıkmama rağmen saniyesinde seni merak ettim ben fakat sen bna tek kelime bile etmedin.
Bazı şeyleri kabullenmem gerekiyor sanırım artık, bana böyle hissettiriyorsun. Bunları okurken acaba için sızlıyor mudur diye düşünüyorum ama sana kıyamıyorumda o yüzden duygularımı tam olarak dökemiyorum kağıda.
Ben ilişkimizi düzeltmeye çalıştıkta daha kötüye gidiyor, neden böyle oluyor Jungkook? sıkıldın mı benden? Seni çok mu bunaltıyorum acaba diye düşünüyorum ama ikimizde çalışıyoruz Jungkook, gün içerisinde zaten beraber olmuyoruz ki. Eve gelince sadece seninle vakit geçirmek istiyorum ama ya telefonun ile ilgileniyorsun ya da müzik aletlerinin bulunduğu sözde ortak olan odamıza girip kapını kilitliyorsun.
Neyse, elimden bir şey gelmiyor çünkü sen hiçbir şekilde benimle iletişim kurmak istemiyorsun bile. Sanırım, sanırım bir şeyler yapmam gerek ama ne yapmalıyım bilmiyorum. Hiçbir fikrim yok, gerçekten.
Yazıya devam ederken annem aradı, kalemi irkilerek yere fırlattım, bu sırada masayada kafamı çarptım. Bu ara fazla aptal davranıyorum. Annem seni sordu Jungkook biliyor musun? 'Napıyorsunuz kızım, Jungkook oğlum nasıl?' dedi
Diyemedim Jungkook, anne Jungkook benden tiksiniyor sanırım diyemedim. O kadar mutlu ki, kızı sonunda düzgün biri ile karşılaştı diye. O da biliyor neler çektiğimi Jungkook, senin bilmediğin çok şey biliyor annem. Bunları bilmeye hakkın var mı bana böyle davranmana rağmen bilmiyorum fakat başka bir mektupta anlatmaya çalışacağım.
Şimdi, gözlerim ağlamaktan ağrıdı ve yatmam gerek. Kalemin mürekkebi bitiyor sanırım, bozuk bozuk yazılıyor yeni bir kalem almam gerek galiba. Neyse, kendine iyi bak ve Bam'e mamasını vermeyi unutma, yanında değilsem artık küçük oğlumun aç kalmasını istemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
house of cards » liskook
Fanfictionİskambilden yapılmış bir ev, içinde biz Lalisa Manoban & Jeon Jungkook ( bu kitap travma tetikleyici içerikler bulundurabilir ) 2022, protraste