Tarih: 20.09.19
Çoğu şeyi hallettim, gidiyorum buralardan. Sevdiğim birkaç fotoğrafımızı çıkarttırdım, belki görünce vicdan azabı çekersin diye. Artık sen içimdeki acıma duygusunu bile hak etmiyorsun, üzül Jungkook, ağla. Çünkü sen beni çok üzdün.
* Zarfın içinde kısa not ile birlikte bulunan fotoğraflar. *
Fotoğraf arkası notu: Yıldönümümüz, ne güzel bir geceydi hatırlıyor musun? içip içip dans etmiştik, en son Taehyung ile kendimizi kaybedip direk dansı bile yapmıştık. Çok eğlenceliydi, bilmiyordum son eğlencelerimiz olduğunu eğer bilseydim, o gün daha çok eğlenmeye bakardım.
(Bu fotoğrafı 2000lilerin fotoğraf albümlerinden bileceği üzere parlak ciltli fotoğraf çıktısı olarak düşünün.)
Fotoğraf arkası notu: Birlikte Yoongi oppa'nın konserine gitmiştik, deli gibi tezahürat yaptığımızı hatırladın mı? pankart bile kaldırmıştık!
Üst fotoğrafın notu: Bunu cadılar bayramı partisine hazırlanmadan önce çekilmiştik, geçen sene.
Alttaki fotoğrafın notu: Bunu ise Cadılar bayramından hemen bir gün sonra, saçlarımı görünce çok şaşırmıştın. Sarı saçlarımı sevdiğini bildiğimden sarı yaptırmıştım.
Fotoğraf arkası notu: Son mutlu doğum günüm Jungkook?
(Bu fotoğrafı 2000lilerin fotoğraf albümlerinden bileceği üzere parlak ciltli fotoğraf çıktısı olarak düşünün.)
Fotoğraf arkası notu: Birlikte boyamayı denediğimiz, ortak giydiğimiz sweatshirtümüz. Çok eğlenmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
house of cards » liskook
Fanfictionİskambilden yapılmış bir ev, içinde biz Lalisa Manoban & Jeon Jungkook ( bu kitap travma tetikleyici içerikler bulundurabilir ) 2022, protraste