מכתב שלישי - אוולין

73 13 7
                                    

לכבוד: הגברת מרגרט ג'ו סמית', המאפייה של משפחת סמית', רחוב בייקר.

מאת: העלמה אוולין אוגוסטה הנרייטה בארדווד, שדרת גדות- הנחל.


מג היקרה,
מפגשנו האחרון הסב לי אושר רב.
גם הלחמניות שהכנו יחדיו נחטפו במהרה, למרות שאני מרגישה מחויבת לציין שאלו שאני הכנתי נאכלו יותר מחמת הנימוס ופחות מחמת הטעם (בניגוד ללחלמניות שלך, שהיו פשוט מושלמות), כנראה בגלל התקרית המצערת עם הקמח. (אל חשש, נער המטבח המסכן התאושש לחלוטין! למרות שיש לי תחושה שאני לא אורשה לגעת בקמח בזמן הקרוב, מחמת הזהירות וההגינות (ודברים אחרים שמדאיגים אנשים בוגרים ואחראיים. כמה נחמד לא להיות אחת מהם.))

למען האמת, תהיתי אם תוכלי להגיע שוב לאחוזה כדי ללמד אותי עוד על דקויות הכנת הלחמניות (עד כמה שניתן לעשות זאת מבלי שאגע בקמח, כמובן), כדי למנוע תקריות מביכות כמו זו בעתיד. הדבר יסב לי אושר רב, ואני בטוחה שגם נערי המטבח באשר הם ישמחו מאוד ואף ירגישו הקלה רבה אם אלמד לאפות כמו שצריך.

האם שעת ערב מוקדמת ביום השני של השבוע הבא תתאים?
אוכל אף להראות לך מעט את שטחי האחוזה והגנים שבה משנסיים, אם יעלה בך הרצון.

ליבי עולה על גדותיו בתקווה שתסכימי לבקשתי ושלוח הזמנים העמוס שלך יהיה סלחן כלפי הגחמות שלי ויוכל לפנות עבורי מעט זמן. (למען האמת, אם תוכלי לדבר מעט עם אותו לוח זמנים מעורר אימה ולרכך קצת את ליבו עבורי, הדבר יסב לי הקלה רבה. מילתי נתונה לך שאם אכן תעשי כך, אעשה את אותו הדבר ממש עם לוח הזמנים שלי עבורך, בתקווה שיקשיב.)

שלך,
אוולין.

פרחי ליל אמשWhere stories live. Discover now