Robotların ele geçirdiği bir dünyada kendilerini korumaya çalışan insanların bazıları maestro isimli olağanüstü müzikal varlıkların büyülerinin etkisinde kaldıklarını fark ederler. Birçok büyü ve güce sahip bu insanların özellikleri aşağıda sırayla verilmiştir.
Maestro: En güçlü varlıklardır ancak robotların hükmüne girmemek için kendilerini gizleyerek asalarını ararlar. Onların dünyaya yaydığı güç ile insanların bazıları büyü kullanabiliyorlar. En güçlü halleri asalarına ve harmoni isimli uyum büyücüsüne sahip halleridir. Evrende sadece üç maestro bulunmaktadır. Kendi içlerinde yıkım maestrosu, sonsuz maestro ve dehşet maestrosu olarak üçe ayrılırlar.
Luthier: Maestroların asalarını yapan ve tamir edebilecek tek kişidir. Asaları maestro olmadan kontrol edebilen tek kişidir. Büyüleri tamamen yok edebilen tek kişidir çünkü asaların ve büyülerin kontrolcüsü kendisidir.
Koruyucu: İnsan olsalar da asaları korumak için büyülenmiş büyücülerdir. Temel amaçları kayıp asaları korumak ve maestroya ulaştırmaktır. Asaları kullanamasalar da asalar veya maestrolar ile yakınken güçleri artmaktadır. Evrende sadece üç maestronun üç asasının üç koruyucusu bulunmaktadır.
Harmoni: Maestronun uyum kişisidir. Harmoniler çok güçlü olan maestronun büyülerinin kontrollerini yitirmeyip yönlendirme gücüne sahiptirler.
Soytarı: Maestro büyüsünden etkilenmelerine rağmen daha fazla güç için asayı elde etmek isteyen düzenbaz büyülere sahip kişilerdir. Büyüleri tamamen kandırma ve ilüzyon üzerinedir.
Çığırtkan: Büyülü sese sahip olan büyücülerdir. Sözleri ve sesleriyle büyülerinin bir sınırı yoktur.
Emici: Büyü etkisinde robotlara karşı enerji emip büyüye çevirebilen bir güce sahiptirler.
Absolut: Mutlak kulağa sahiptir. Bu sayede tüm büyüleri ve türlerini uzaklığı fark etmeden anlayabilecek, maestroların yaydıkları büyülü müziği duyabilecek tek kişilerdir. Ancak her türlü büyü frekansını duyabilmelerine rağmen kendi konuşma frekanslarını sadece maestrolar duyabiliyor.
Üyelerin Türleri;
Seungcheol: Koruyucu büyücüdür. Amacı maestronun asasını korumak ve ona ulaştırmaktır. Mutlak sadakat üzerine büyülülerdir, asaya ihanet etme şansları yoktur. Normal şartlarda olağanüstü bir fiziksel güce sahip olurlar ve sadece asaya sahipken büyü kullanabilirler.
Jeonghan: Soytarıdır. İstediği güç için asanın peşinde olan sinsi bir karakterdir. Mutlak gücü istese de eğlenceye ve düzenbazlığa düşkünlüğüyle bilinir. Kandırma ve ilüzyon büyüsüne sahip olmasına yatkın olmasından kaynaklı yakalaması zor biridir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maestro's Spells | Seventeen
FanfictionRobotların ele geçirdiği bir dünyada kendilerini korumaya çalışan insanların bazıları maestro isimli olağanüstü müzikal varlıkların büyülerinin etkisinde kalarak özgürlük savaşı verirler.