"sasuke lütfen benim için ağlama benim işim artık bitti"
"abini öldüren kişi shi-"
.
.
.
Yine aynı rüyayı görmüştü Sasuke. Bu sefer unutamadığı bir şey vardı, ismi "shi-" ile başlayan bir kişi... abisini öldüren kişiydi.
"naruto seni özledim keşke seni dinleseydim" dedi ve iç çekti...
Shi ile ismi başlayan tanıdığı sadece shisui vardı ama shisui abisinin sevgilisiydi bunu o yapamazdı. Gerçi son zamanlarda pek ortalıkta yoktu Shisui . Muhtemelen yine görevden göreve koşuyordur.
Yatağından kalkıp elini, yüzünü yıkadı genç adam. Ardından mutfağa gidip kahvaltı hazırladı kendisine.
"uzun zaman sonra ilk defa kahvaltı yapıcam sanırım.." diyerek mırıldandı.
Kahvaltı yaparken Shisui abisini düşünüyordu...O gerçektende öyle birşey yapmış olabilir miydi(?!)
Eline telefonunu alıp Shisui abisine mesaj attı.
Sasuke:
hey shisui-onisan
nasılsın?
bugün size gelebilir miyim?
(10.20)
Shisui oni-san:
oh selam sasuke iyiyimm sen nasılsın?
ayrıca gelebilirsin müsaitim, biliyorsun her zaman kapım açık sana.
(10.48)
Sasuke:
teşekkürler shisui-onisan
öğleden sonra orda olurum
(10.49)Sasuke'nin, Shisui'ye sormak istediği birkaç soru vardı. Eğer katil gerçekten oysa zaten kolay kolay söylemezdi ama Shisui abisi çoğu zaman düşünmeden konuştuğu için ondan laf almak çokda zor olcağa benzemiyordu.
***
Birden bire neden Sasuke'nin kendisini ziyarete gelmek istediğini anlam verememişti Shisui. Görevini hallettiğinde kimsenin onu görmediğine emindi ve Sasuke onun yaptığını anlamaması için her şeyi kontrol etmiştide. Yoksa başarısız mı olmuştu...çok fazla düşünmenin bir lüzmu yoktu.
***
Shisui, Danzo'dan aldığı görev nedeniyle İtachi'yi öldürmeliydi ve Danzo ona bu görev için 2 ay vermişti. 2 ayın sonunda mutlaka İtachi ölmeliydi.(piç danzo burda da piçlik yapıyo,hiç yorum gelmiyo, bu paragrafa 2sn ayırıp yorum atar mısınız[danzoya sövelim pls jsdkhj])
Shisui için bu çok zordu, onun canından çok sevdiği sevgilisine kıymak yapamıyacağı tek şey olabilirdi. Ama Danzo'ya karşı gelemezdi, onu tehditlere boğmuştu Danzo.
İtachi tüm köyler arası casusluk yaptığı için çok fazla bilgi sahibiydi ve İtachi daima köyünü düşünürdü ama istisnai durumlarda diğer köylere bilgi sızması kaçınılmaz bir şeydi. İtachi sürekli köy değiştirip oranın yerlisi gibi görünüp oradakinlerle dostluk kurardı, sahte dostluklar...
Ve insanları kandırmanın çok kolay olduğunu düşünüyordu, o hem görevlerinde hemde casuslukta usta bi shinobiydi.
Bir zamanlar sahte bir isimle ve geçmişle akatsukiye katılıp orda da casusluk yapmış işi bitincede öldüğü haberini yaymıştı. O gerçekten çok zekiydi..
İtachi, Shisui'nin onu öldüreceğini biliyordu en başından beri...zaten adı bile konamayan ölümcül hastalığı yüzünden er ya da geç ölücekti. Hastalık yüzünden ölmektense sevgilisi tarafından öldürülmeyi tercih ediyordu...
O gece olanları sadece İtachi ve kendisinin bildiğini sanıyordu Shisui ama olayın ardından hemen gelen Naruto'yu fark etmemişti çünkü işi biter bitmez sevgilisini öyle görmeye dayanamayıp uzaklaşmıştı ve ne kadar zor olsada Danzo'ya görevini tamamladığını söylemişti.
***
Sasuke, Shisui abisinin kapısının önüne geldi ve kapıyı tıklamaya başlamıştı.
"bir dakika"diye bir ses geldi içeriden.
Sasuke bekledi ve kapı açıldı karşısında gördüğü Sasuke ile Shisui şaşırmıştı, en az 10 kilo vermiş hatta teninin beyazlığı korkutucuydu. Ona ne olmuştu böyle diye düşündü Shisui.
Sasuke'yi içeri davet ettikten sonra konuşmayı başlatan kişi Shisui olmuştu.
"Sasuke! kendine hiç mi bakmıyorsun şu haline bak n'oldu sana böyle, narutoyla kavga mı ettin yoksa" dedi Shisui sesini yükselterek.
"shisui-onisan sanırım sana demedim ama naruto..." Sasuke durakladı ve derin bir nefes verdi.
"naruto abimin öldüğü gece öldü" dedi Sasuke, kafası eğikti gözünden firar etmişti bikaç gözyaşı.
Shisui şok olmuştu, nasıl olurda böyle birşeyden haberi olmazdı...görevlerinin yoğunluğu yüzünden tanıdıklarına vakit ayıramıyor oluşu aleyhine olmuştu.
"ha sasuke ciddi olamazsın, o güçlü bir shinobi onu kim öldürebilir ki hem?" Shisui hala şoktaydı.
"o görev sırasında ölmedi shisui-onisan" mırıldandı, gözyaşlarını silerek Sasuke.
"anlamıyorum o zaman nasıl!?" dedi sert bir tonla Shisui.
"ben abimin öldüğü gece ölüm vadisine gittim o zaman abimi öldürenin Naruto olduğunu düşündüğüm için Naruto'ya sinirlenmiştim öfkeden gözüm dönmüştü kimseye zarar vermemek için gitmiştim vadiye..." sonra doğru sesi kısılmıştı Sasuke'nin.
Shisui anlamamıştı, İtachi'yi kendisi öldürmesine rağmen olayın içine Naruto nasıl dahil olmuştu ki!?
Sasuke dudaklarını aralayıp konuşmaya devam etti "naruto benim peşimden gelmişti gelirken ağaçtan ağaca zıplarken bana yetişmek için çakrasını dengesiz kullanıp yere düşüp bacağını kırmış ama buna rağmen peşimden gelmişti..." içindeki kırgınlık dışına da yansıyordu Sasuke'nin.
***
ya bölümü yazarken bi yandan arkadaşımla konuşuyodum iddiaya girdik ben kazanırsam ona narutodan istediğim bi bölümü izletcektim hikayeyi unuttum mk hala hatırlamıyom ne yazcağımı neyse yazım hataları için üzgünüm umarım beğenmişsiniizdir. bi yorum bi oy atmayı unutma minik uchiha:3