Şüphe?!

248 35 13
                                    

"lanet girsin götüne Neji"

Diye bağırarak uyandı 5 dakika süren uykusundan Sasuke.  Telefonuna baktı, 20 cvapsız arama vardı ve hepside Neji'dendi. Sadece 5 dakika uyuyabilmişti son 3 günde ve bunu da Neji bozmuştu.

Geri ara tuşuna tıkladı genç Uchiha daha 10 saniye bile geçmemişken Neji açtı telefonu.

"hokage binasına gel" dedi sadece Hyuga ve cevap bile veremeden yüzüne kapattı Sasuke'nin.

Genç Uchiha hemen yatağından kalktı ve giyinip hokage binasının yolunu tuttu. Birkaç dakika içinde gelmişti binaya.

Kapıyı tıklattı ve 'gel' komutu ile içeri girdi. Karşısında kaşları çatık sinirle Sasuke'ye bakan bi adet Tsunade vardı.

Sasuke eğildi ve Tsunade konuşmaya başladı.

"uchiha sasuke"

"evet efendim"

"naruto'nun ölümü nedeniyle kyuubi de dışarıda başıboş geziyor onu bulman gerek ama ondan önce" ondan önce derken bastırarak söylemişti. 

"Naruto'nun ölümünün ardındaki gizemi öğrenmemiz lazım"

Genç Uchiha hiç bir şey anlamamışcasına Hokageye baktı.

"sorgulama birliği şuan köy dışında 2 gün içerisinde gelicek ve Naruto'nun ölümünü şüpheli buluyoruz. Üzgünüm onun sevgilisi olsan bile sana inanamam"

Sasuke biraz düşündü aslında bir bakıma Tsunade haklıydı ellerinde bir kanıt yokken o sadece düştü falan diyerek inanmaları saçma olurdu. Yani kim olsa şüpheli gözükürdü.

"yani ne yapıcaksınız bana?"

"2 gün boyu hokage binasında kalıcaksın zaten senin öyle bir şey yapmıyacağını biliyorum ama bilirsin şu danzo ve diğer yaşlılar var ya onlar ısrar ediyor"

"ah anladım hokage-san benden istediğiniz bir şey var mı?"

"yok teşekkürler shizune'nin yanına git o sana yardımcı olucaktır"

"tamam" dedi genç Uchiha ve odadan çıkıp Shizune'yi aramaya başladı. Yine saçma sapan işlere bulaşmıştı ama Sasuke emindi ki o masumdu.

don't cry for me; sasunaru/narusasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin