Genç Uchiha bir haftadır doğru düzgün uyumamıştı sürekli tekrarlayan rüyalarını görmemek amacıyla uyumamak için çeşitli antremanlar yapmış ve haplar almıştı. Haplar her ne kadar riskli olsada sürekli Naruto'yu görmek acı veriyordu Sasuke'ye.
Hastanede gördüğü Naruto olduğunu düşündüğü hafif hissedilen çakra varlığını birkaç kez daha görmüştü genç Uchiha ama her onu görmeye çalıştığında gözden kayboluyordu bu durum sinir bozucu bir hal almıştı Sasuke için.
Telefonundan bildirim sesini duyunca yatağında doğruldu genç Uchiha. Gelen bildirim nejidendi.
Neji:
oi sasuke kalkta antremana gidelim.(07.06)
Sasuke:
tm nerde yapıcağız?
(07.08)
Neji:
Bizim oraya gel sen burda yaparız
(07.09)Sasuke:
Tm yarım saate ordayım.
(07.10)Genç Uchiha yatağından kalkıp banyoya doğru adımladı. Kısa bir duşun ardından kahvaltısını yapıp yanina kunai, shuriken, parşomen vb. eşyalarını alıp evden çıktı.
Sanki izleniyormuş gibi hissediyordu siyah saçlı genç. Lakin her etrafına baktığında kimseyi görmüyordu. Sharinganını kullanabilirdi ama bunun için boşa çakra harcamak istemedi zaten antremanda fazlasıyla harcıyacaktı.
***
"Sasuke buraya gel" diye bağırdı genç Hyuga. Genç uchiha ise onu dinleyip hızla gitti ve Hyuga'nın yanına oturdu.
"Bir an hiç gelmiyeceksin sanmıştım" dedi ensesini kaşıyarak Hyuga.
"Yolda Kiba ile karşılaştım konuşurken geç kalmış olabilirim, kusura bakma"
"Sorun değil sasuke"
Neji ayağa kalktı ve çantasındaki shurkenleri çıkardı.
"Sen shuriken at ben dönerken nası olsa sharinganın var zayıf noktami kolayca görebilirsin bana değerse shurikenin kazanırsın"
"Peki" diyerek ayağa kalktı Uchiha birkaç shuriken aldı ve Hyuga dönmeye başlıyınca sharinganını aktifleştirip zayıf noktaya odaklandı.
Attığı birkaç shurikenden sonra sonunda uchiha bulmuştu zayıf noktayı. Çakranın en az olduğu noktaya çantasından çakra shurikenini çıkardı ve elektrik çakrasını kullanarak Hyugayı tam zayıf noktasından vurdu.
Hyuga durdu..
"Vayy gelişmişsin Sasuke"
"Kolaydı"
2 genç shinobi konuşurken aralarına hızla koşarak Lee girdi.
"Bişey mi oldu Lee?"
"Neji-san hokage binasına bekleniyorsun görev vericeklermiş."
"Ah tamam geliyorum"
Sasuke yerden shurikenlerini toplarken Hyuga konuştu.
"Ben göreve gidicem sakın bi aptallık yapim deme Sasuke bide seninle uğraşamam"
"Tabi tabi" diye geçiştirdi Uchiha.
Hyuga hızlıca ağaca sapladığı kunaileri alıp antreman alanından uzaklaştı. Lee'de Gai-sensei ile girdiği iddiayı kaybettiğinden ceza olarak köyü 10 kez turlamak zorunda olduğundan gitti.
Sasuke yine tek başına kalmıştı.
Yine aynı o garip çakrayı hissetti.
"Hey her kimsen karşıma çıkta konuşalım."
"Belki sonra şuanlık izlemek yeterli" dedi belli belirsiz çakra ve yine kayboldu. Daha ne kadar böyle olucaktı. Sasuke sabır sınırına yaklaşıyordu artık.